Gjest Anonymsoldat_98 Skrevet 4. mars 2022 #1 Skrevet 4. mars 2022 Hei jeg har Telia abonnement, men nå har jeg ikke noe dekning med mobildata i det heletatt, kan ikke ringe en gang. Har ikke sperret abonnement hvis noen tror det. Er heller ikke tom for data. Noen som har samme problem? Har noen tips til hva jeg kan gjøre. Trenger internett å mulighet til å ringe folk.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #2 Skrevet 4. mars 2022 Det skjedde hos oss før i dag, jeg restartet telefonen og så koblet den seg på igjen. Trodde det var jeg som var problemet jeg. Anonymkode: 80139...2f5
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #3 Skrevet 4. mars 2022 Ikke noe problem her. Anonymkode: 99c30...899
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #4 Skrevet 4. mars 2022 Det samme skjedde med Telia-kunder på vestlandet natt til torsdag. Da skyldtes det en svikt hos Telia, og det var ikke noe vi kunder kunne gjøre noe med 😭 Anonymkode: 972a6...979
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #5 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det samme skjedde med Telia-kunder på vestlandet natt til torsdag. Da skyldtes det en svikt hos Telia, og det var ikke noe vi kunder kunne gjøre noe med 😭 Anonymkode: 972a6...979 Ja, jeg fikk ikke med meg at telefonen ikke var "påkoblet" før i dag jeg.. Anonymkode: 80139...2f5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå