Gå til innhold

Spør rett ut om han vil ha sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en bekjent som jeg har møtt som oftest på fest.

Der har det ofte blitt til at vi har småflørtet, men heller ikke mer enn det.

Vi er begge litt sjenerte, men jeg vil gjerne ha sex med han, og jeg tror det er gjensidig.

Er det helt harry å tekste han med «vil du ha sex?» eller burde jeg formulere annerledes? 😅

Er også redd for at det kanskje det er jeg som ikke har tatt et hint, og at jeg skal drite meg ut😬

Anonymkode: ea106...b28

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å ta kontakt og snakke om noe annet først?

Anonymkode: 6403b...278

AnonymBruker
Skrevet

Vet du om han er singel? Ville nok ha tatt kontakt og lodda stemningen litt, og så merker du vel om du kan spørre direkte? 

Anonymkode: 482f6...b87

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort dette, ble meget godt mottatt. 

Anonymkode: a5e71...640

AnonymBruker
Skrevet

Det er bare en bekjent. Tonen dere i mellom er god. Jeg tenker du har lite å tape på å spørre rett ut.

Anonymkode: 40906...cad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vet du om han er singel? Ville nok ha tatt kontakt og lodda stemningen litt, og så merker du vel om du kan spørre direkte? 

Han er så vidt jeg vet singel.

Har merket på fest før at vi begge ønsker å bli litt mer intime, men ingen har vågd å ta det første steget.

er som sagt litt sjenerte begge to, så jeg er usikker på hvordan jeg skal gå frem.

ts.

Gjest Paramount
Skrevet (endret)

Vent til han sier noe, vær klar til å svare ok.

Endret av Paramount
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Han er så vidt jeg vet singel.

Har merket på fest før at vi begge ønsker å bli litt mer intime, men ingen har vågd å ta det første steget.

er som sagt litt sjenerte begge to, så jeg er usikker på hvordan jeg skal gå frem.

ts.

Go for it!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er harry å spørre SÅ direkte og kortfattet. Det er heller ikke entydig om DU vil, så det er en dårlig formulering spør du meg. Du bør gjøre det tydelig at DU vil ha sex, da vil du få bedre resultat. Å bare spørre 'vil du ha sex' er en aggressiv og lite feminin tilnærming som for noen kan være turnoff. Kan oppfattes som "er du bare ute etter sex?" som visstnok er negativt. Vis deg heller som en normal person som evner å kommunisere. 

Anonymkode: f89a0...719

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg synes det er harry å spørre SÅ direkte og kortfattet. Det er heller ikke entydig om DU vil, så det er en dårlig formulering spør du meg. Du bør gjøre det tydelig at DU vil ha sex, da vil du få bedre resultat. Å bare spørre 'vil du ha sex' er en aggressiv og lite feminin tilnærming som for noen kan være turnoff. Kan oppfattes som "er du bare ute etter sex?" som visstnok er negativt. Vis deg heller som en normal person som evner å kommunisere. 

Anonymkode: f89a0...719

LOL.. her viser du bare at dere kvinner ikke forstår menn. Det er ikke en mann på planeten som ikke foretrekker et direkte forslag om sex fremfor all innpakningen og tullet dere vanligvis skal surre det inn i. 

Anonymkode: aa5d3...cd9

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Spør om en gå tur først. Ikke vær desperat. Da blir du fort dumpet. Ikke vær billig.

Anonymkode: 9606b...13b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

LOL.. her viser du bare at dere kvinner ikke forstår menn. Det er ikke en mann på planeten som ikke foretrekker et direkte forslag om sex fremfor all innpakningen og tullet dere vanligvis skal surre det inn i. 

Anonymkode: aa5d3...cd9

Men dette er bare tømmedamer for dere. Ingen mann gifter seg med ei slik direkte dame. Han tror hun er billig og billige damer blir kun brukt til en ting. Så nei dette er ikke greit. Kvinner; vær kostbar. Menn er jegere, ikke legg deg ned med menn som ikke vil ha deg. La de jakte og jobbe for godsakene.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Men dette er bare tømmedamer for dere. Ingen mann gifter seg med ei slik direkte dame. Han tror hun er billig og billige damer blir kun brukt til en ting. Så nei dette er ikke greit. Kvinner; vær kostbar. Menn er jegere, ikke legg deg ned med menn som ikke vil ha deg. La de jakte og jobbe for godsakene.

Dette er toxic masculinity. Sex er noe man gjør sammen og er deilig for begge to. 

Anonymkode: a5e71...640

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Misforsto du hovedinnlegget?  Hun legger ikke opp til ekteskap akkurat, og hvorfor gjøre seg kostbar når hun ønsker sex? 

Anonymkode: ed852...39f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Misforsto du hovedinnlegget?  Hun legger ikke opp til ekteskap akkurat, og hvorfor gjøre seg kostbar når hun ønsker sex? 

Anonymkode: ed852...39f

Jeg ville foreslått å gå tur eller en middag. Middag er jo smart. Gjerne sent på dagen. Kan jo planlegge at du inviterer på dessert hjemme hos deg selv. Mange måter på fange han på…..👍

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Hei TS. Det høres ut som om to fine mennesker som har funnet hverandre og at dere kan få det enda finere sammen.

Jeg ville ikke sendt den meldingen akkurat slik du beskrev den. Men jeg føler jo at det er en grunn til at du tror at den vil "fungere", så det kan hende det er en kjempegod ide basert på noe som ikke står i posten din. Vi har jo ikke fått med oss hva som har vært greia når dere har rotet litt før.

Men kanskje det kan være lurt å minne deg på at selv om dere begge to er sjenerte og du kjenner deg igjen i mye av det du ser i han, så betyr det ikke at dere har akkurat samme sjenanse og akkurat de samme grensene. Og kanskje er det slik for deg at du ville synes det var gøy å få en sånn melding på torsdag hvor du var i litt lekent humør, men at det hadde overrumplet deg litt hvis du hadde fått den på fredag. 
Når du sender en slik melding, så får du ikke anpasset, følt deg frem eller latt han få være komfortabel.

Hvis du sier "Jeg er litt ensom i dag. Lyst til å komme bort en tur", så tenker jeg den har akkurat samme effekt. Du må gjerne ha tenkt ut en film og gjerne sette TVen på en slik måte at dere blir sittende sammen i sofakroken og kan ta på hverandre. Hvis han først setter seg der, tenker jeg det er bare å la hendende finne veien. Det kan hende at dette bryter noen grenser både for deg og han, men det var vel litt poenget, var det ikke?

Endret av MuffinStud
  • Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke gå rett på sak. Iallfall ikke med å sende ei meding.
Dere har kun småflørtet, skriver du.
La det uvikle seg naturlig. Neste fest/treff legg opp til et kyss. Osv. Da får du også sjansen til å merke hvordan han reagerer.

Å bare BOM! sende ei meldig om han vil ha sex, virker brautende og desperat.

Anonymkode: 58494...6ea

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Har en bekjent som jeg har møtt som oftest på fest.

Der har det ofte blitt til at vi har småflørtet, men heller ikke mer enn det.

Vi er begge litt sjenerte, men jeg vil gjerne ha sex med han, og jeg tror det er gjensidig.

Er det helt harry å tekste han med «vil du ha sex?» eller burde jeg formulere annerledes? 😅

Er også redd for at det kanskje det er jeg som ikke har tatt et hint, og at jeg skal drite meg ut😬

Vær ærlig og rett frem.  Vil han knulle deg så sier han ja. Lykke til.

Anonymkode: 2b09e...bf1

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gikk dette? :) 

Anonymkode: 0eba5...127

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3/5/2022 den 12.31):

Spør om en gå tur først. Ikke vær desperat. Da blir du fort dumpet. Ikke vær billig.

AnonymBruker skrev (På 3/5/2022 den 12.33):

Bos43 skrev (På 3/5/2022 den 16.25):

Jeg ville foreslått å gå tur eller en middag. Middag er jo smart. Gjerne sent på dagen. Kan jo planlegge at du inviterer på dessert hjemme hos deg selv. Mange måter på fange han på…..👍

Herregud, hva feiler det dere? Alt vi vet om TS er at hun har lyst på sex med fyren. Har dere hatt lyst å gifte dere med alle dere har hatt sex med? I så fall er en liten selvransakelse på plass.

At menn bare vil gifte seg med kvinner som ikke er kåte eller som skjuler hva de egentlig vil mistenker jeg er noe menn som ingen vil ha sprer rundt seg så kvinnene som ikke vil ha dem skal føle seg usikre. Skal love dere at menn som henger på Kvinneguiden for å belære kvinner om egen seksualitet i alle fall ikke er det kvinner drømmer om å gifte seg med.

Jeg er godt gift med en mann jeg hoppet på ganske kjapt. Har også forsøkt ONS og fuckfriends et par ganger og endt med at de har ønsket et forhold begge gangene. Så mine erfaringer er helt motsatt av denne myten.

Kjenner damer som desperat ønsker et forhold og bruker sex som et virkemiddel for å oppnå det, og det har hatt motsatt effekt. Men det blir noe helt annet enn å ha sex med noen fordi man har lyst på sex, og ta ting som det kommer etter det.

Jeg har ikke noe råd til deg TS, for lite info om fyren og relasjonen/tonen dere imellom til å vurdere hva som er lurt å si. Men lykke til, og nyt ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...