pinnestol Skrevet 28. oktober 2005 #1 Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Får ikke gjort det jeg skal på fridagen min jeg.. kan dere ikke ta litt hensyn til meg og ikke skrive noen innlegg på 1 times tid? Det er tross alt barnebursdag det gjelder!! På den måten slipper jeg den ekle følelsen av at jeg går glipp av noen gode innlegg og debatter her inne. OK? Endret 28. oktober 2005 av pinnestol
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2005 #2 Skrevet 28. oktober 2005 Helt enig, får jo ikke gjort en ting i huset jeg heller når jeg må innom her hele tiden!!! Fra nå av stenger vi en time!!! Gå og bak med en gang sa jeg!!
pinnestol Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2005 Helt enig, får jo ikke gjort en ting i huset jeg heller når jeg må innom her hele tiden!!! Fra nå av stenger vi en time!!! Gå og bak med en gang sa jeg!! ← Tusen takk for at dere tar hensyn til meg! Litt synd at printeren min ikke er koblet til da jeg har oppskriften på PC`n.. Må stadig bort for å sjekke at jeg gjør det riktig, og da er jo KG mange tastetrykk unna.. Men jeg prøver altså
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2005 #5 Skrevet 28. oktober 2005 Hm - er kaka di ferdig nå? Jeg klarte ikke å holde meg borte lenger, men nå er det jo over en time siden sist. Nå er det tid for husarbeid....
pinnestol Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter #6 Skrevet 28. oktober 2005 Hm - er kaka di ferdig nå? Jeg klarte ikke å holde meg borte lenger, men nå er det jo over en time siden sist. Nå er det tid for husarbeid.... ← eeh.... Det ble litt forsinkelser men nå er den satt inn i ovnen ihvertfall.. Synes dere har vært flinke jeg.. Tusen takk!
Gjest Violetta Skrevet 28. oktober 2005 #8 Skrevet 28. oktober 2005 Var det en av disse du bakte forresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå