Gå til innhold

Varsel ved evt radioaktiv stråling

Anononyma

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan myndighetene vil gå frem for å varsle befolkningen om å innta jodix?

Var skremmende å våkne i dag til aviser fulle av info om angrep på atomkraftverk. Hvis det hadde vært stråling inne i bildet, hadde jo ikke jeg (og de fleste andre) lest avis før 3-4 timer etter strålingen er et faktum. 

Vil myndighetene ta i bruk midler som man evt våkner av om natten hvis det skulle bli nødvendig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anononyma skrev (9 minutter siden):

Noen som vet hvordan myndighetene vil gå frem for å varsle befolkningen om å innta jodix?

Var skremmende å våkne i dag til aviser fulle av info om angrep på atomkraftverk. Hvis det hadde vært stråling inne i bildet, hadde jo ikke jeg (og de fleste andre) lest avis før 3-4 timer etter strålingen er et faktum. 

Vil myndighetene ta i bruk midler som man evt våkner av om natten hvis det skulle bli nødvendig?

Vil regne med de bruker flyalarm? Det gjorde de i min ungdom i Trondheim når det var gasslekkasje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mustapippuri skrev (1 minutt siden):

Vil regne med de bruker flyalarm? Det gjorde de i min ungdom i Trondheim når det var gasslekkasje.

Ok, takk, håper det! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender vel ut meldingsvarsel? Uansett om ulykken skjedde for 3 timer så har det ikke kommet noen radioaktivitet hit enda

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...