Anononyma Skrevet 4. mars 2022 #1 Del Skrevet 4. mars 2022 Noen som vet hvordan myndighetene vil gå frem for å varsle befolkningen om å innta jodix? Var skremmende å våkne i dag til aviser fulle av info om angrep på atomkraftverk. Hvis det hadde vært stråling inne i bildet, hadde jo ikke jeg (og de fleste andre) lest avis før 3-4 timer etter strålingen er et faktum. Vil myndighetene ta i bruk midler som man evt våkner av om natten hvis det skulle bli nødvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mustapippuri Skrevet 4. mars 2022 #2 Del Skrevet 4. mars 2022 Anononyma skrev (9 minutter siden): Noen som vet hvordan myndighetene vil gå frem for å varsle befolkningen om å innta jodix? Var skremmende å våkne i dag til aviser fulle av info om angrep på atomkraftverk. Hvis det hadde vært stråling inne i bildet, hadde jo ikke jeg (og de fleste andre) lest avis før 3-4 timer etter strålingen er et faktum. Vil myndighetene ta i bruk midler som man evt våkner av om natten hvis det skulle bli nødvendig? Vil regne med de bruker flyalarm? Det gjorde de i min ungdom i Trondheim når det var gasslekkasje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 4. mars 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 4. mars 2022 mustapippuri skrev (1 minutt siden): Vil regne med de bruker flyalarm? Det gjorde de i min ungdom i Trondheim når det var gasslekkasje. Ok, takk, håper det! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktusogsol Skrevet 4. mars 2022 #4 Del Skrevet 4. mars 2022 Sender vel ut meldingsvarsel? Uansett om ulykken skjedde for 3 timer så har det ikke kommet noen radioaktivitet hit enda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå