AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #1 Skrevet 4. mars 2022 Det skrives så mye om det å miste venner, og hvorfor man blir utsatt for det. Ofte fordi man er en energityv, er negativ o.l så derfor spør jeg: Hva slags mennesker liker du og hvorfor? Utdyp gjerne med eksempler, deres personlighet osv. jeg liker de som oser trygghet på seg selv, utstråler varme, har alltid en morsomhet på lur, og viser interesse. men føler de er sjeldne diamanter. Anonymkode: 0130c...a20
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #2 Skrevet 4. mars 2022 De som gir meg energi og glede. Det kan være mange forskjellig personligheter. Har blant annet en venn som jeg kan diskutere og reflektere rundt alt med. Mens en annen er ikke reflektert i det hele tatt, bare morsom og energisk. Hver til sitt bruk. Anonymkode: 966a8...f01
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #3 Skrevet 4. mars 2022 Jeg liker folk som snakker om ideer og visjoner og inspirerende ting mye mer enn sladrekjerringer. Folk som jobber med det samme som meg og som man kan ta inspirasjon fra og relatere til. Hva skal få ut av å møte folk for sladder? Da tenker jeg bare at sånn snakker de sikkert om meg også når jeg ikke er der. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om det uansett. Anonymkode: 4d572...d9a 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #4 Skrevet 4. mars 2022 Mine venner er folk jeg har kjent siden barndommen. Vi snakkes ikke ofte lenger men når vi møtes så prater vi om felles interesser, biler, motorsykler og andre ting. Vi er også drittsekker mot hverandre, vi mobber hverandre, vi gjør faenskap mot hverandre og planlegger en stygg hevn når det er noens tur til å ta igjen. Jævla moro, to av oss snek oss inn til tredjemann og fikk brannalarmen hans til å gå av mens han sov. Fyren spratt opp splitter naken og var på god vei ut døra før han hørte at vi lo. Han ba bare om å få tilbake nøkkelen sin og ba oss dra til helvete og var veldig spesifikk på hvor mye han hatet oss. Gruer meg til neste telttur, jeg kan ikke sove da for hevnen kommer. Anonymkode: b4d7a...e4c
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #5 Skrevet 5. mars 2022 De som gir meg glede og energi, og utforderer meg på alle livets store spørsmåL. De er trygge på seg selv, er absolutt ikke enig med meg i alt men vi har ofte samme «grunnmur» vi baserer våre valg på og meninger på. De aller beste er de som har vært der i maaange år og var der da det skjedde🤭Mine beste venninner har jeg med meg fra 12 års alderen, vi er spredt overalt , men treffes et par tre ganger i året❤️ Anonymkode: e6d63...5e6
Gjest O.G. Skrevet 5. mars 2022 #6 Skrevet 5. mars 2022 Hmm, hvem har venner de ikke liker å være sammen med?
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #7 Skrevet 5. mars 2022 De liker øl, weed, og brettspill. Stort sett det det går i når vi møtes, og jeg elsker det. Anonymkode: ae210...685
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #8 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Mine venner er folk jeg har kjent siden barndommen. Vi snakkes ikke ofte lenger men når vi møtes så prater vi om felles interesser, biler, motorsykler og andre ting. Vi er også drittsekker mot hverandre, vi mobber hverandre, vi gjør faenskap mot hverandre og planlegger en stygg hevn når det er noens tur til å ta igjen. Jævla moro, to av oss snek oss inn til tredjemann og fikk brannalarmen hans til å gå av mens han sov. Fyren spratt opp splitter naken og var på god vei ut døra før han hørte at vi lo. Han ba bare om å få tilbake nøkkelen sin og ba oss dra til helvete og var veldig spesifikk på hvor mye han hatet oss. Gruer meg til neste telttur, jeg kan ikke sove da for hevnen kommer. Anonymkode: b4d7a...e4c Noe sier meg at dere ikke egentlig er venner. Anonymkode: 11479...498
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #9 Skrevet 5. mars 2022 Jeg har to ordentlig gode venninner, som jeg alltid kan lene meg på, som jeg vet er der for meg uansett hva det måtte være. De er unike på hver sin måte. Hun ene er hun jeg kan snakke med om absolutt alt, vi har samme livserfaring og vi har en forståelse for hverandres tanker og følelser. Samtidig er vi veldig ulik i personlighet, veldig rake motsetninger egentlig, hadde vi møttes for første gang nå så tror jeg faktisk at vi hadde mislikt hverandre. Hun er et klokt menneske. Hun andre er rake motsetningen til hun over, mer lik meg personlighetsmessig, med de samme interessene. Rundt henne er det alltid gøy, men vi kan også ha dype samtaler. Dog litt mer umoden enn hun over, men hun er en fantastisk venn som står opp for andre mennesker (og ikke minst seg selv). Anonymkode: 80f79...64e
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #10 Skrevet 5. mars 2022 Det viktigst for meg er at de er åpne for at folk er ulike, ikke må passe inn i en mal og ikke opptatt av fasade. Takler ikke fordømmende mennesker, er kun rundt de som gir meg en følelse at jeg kan være 100% meg selv. Og at man iblant kan fortelle vitser som ikke er helt politisk korrekte. Anonymkode: 8b3e1...0e0 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #11 Skrevet 5. mars 2022 De som lar meg være meg på godt og vondt og som viser at de er glad i meg. Anonymkode: d9830...ecc 2
Snabeltann Skrevet 5. mars 2022 #12 Skrevet 5. mars 2022 Jeg liker best "bekjente" og ikke venner nå. Jeg har ikke tid/behov for dype følelsesladda samtaler a la ungdomstidsvenninner. Søstrene mine fyller nok heller den rollen. Liker ukompliserte og lite dype vennskap, der man kan treffes av og til og ha det gøy sammen, hjelpe hverandre med praktiske ting, kaffebesøk, julebord, o.l, og gode kollegaer på jobb som man trives med, men ingen andre forpliktelser utover dette. Jeg er nok veldig familiær av meg. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #14 Skrevet 5. mars 2022 Liker å være sammen med de som lytter og ser meg. De som bare snakker om seg og sitt og som ikke bryr seg om meg i det hele tatt gir meg hodepine. Anonymkode: 2457c...e74 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #15 Skrevet 5. mars 2022 Gode lyttere. Spontane. Sosiale - heller gå ut på bar enn å sitte hjemme med brownies og film. Easy going. Inkluderende. Anonymkode: 2e4b0...a2e
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #16 Skrevet 5. mars 2022 Liker ikke å omgåes folk noe særlig i det hele tatt. Liker kun mine aller nærmeste. Anonymkode: 0375e...b80
regnbuebarn Skrevet 5. mars 2022 #17 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Det skrives så mye om det å miste venner, og hvorfor man blir utsatt for det. Ofte fordi man er en energityv, er negativ o.l så derfor spør jeg: Hva slags mennesker liker du og hvorfor? Utdyp gjerne med eksempler, deres personlighet osv. jeg liker de som oser trygghet på seg selv, utstråler varme, har alltid en morsomhet på lur, og viser interesse. men føler de er sjeldne diamanter. Anonymkode: 0130c...a20 Jeg har venner med alle typer personligheter. Noen veldig utadvendte, noen introverte, noen med sosialangst, noen inaktive, noen veldig aktive, noen med høyt lønnet yrke, noen med lavt lønnet yrke. Noen med masse selvtillit, noen med mindre selvtillit. Noen med hjerte av gull som alltid tenker på andre, noen noen som er rå på å balansere hverdagen. Det er så mange forskjellige. Men felles for alle er at vi har det fint sammen, enten i form av gode samtaler, gøy, eller bare slapper av og alle er varme og gode, men på forskjellige måter . 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #18 Skrevet 5. mars 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Noe sier meg at dere ikke egentlig er venner. Anonymkode: 11479...498 Joda, men etter vi måtte vokse opp så møtes vi ikke hver helg lenger. Jobb og familie gjør at vi ikke ser hverandre så ofte. Og vi har alltid kødda med hverandre helt siden vi var tenåringer. Har kjent hverandre i snart 30 år. Når vi møtes har vi det dritgøy sammen. Vi drikker og oppfører oss som drittunger og har det moro. Det er definisjon på en god venn hvis du spør meg. At man kan møtes etter fire måneder og bare tulle og le sammen som om de fire månedene ikke har skjedd. Anonymkode: b4d7a...e4c
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #19 Skrevet 5. mars 2022 Venner jeg kan være meg selv med - hvor latteren sitter løst, eller som bare ikke er så selvhøytidelige. Anonymkode: 7ef25...8e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå