Lille Emma Skrevet 14. oktober 2002 #1 Del Skrevet 14. oktober 2002 :D Hei! Vi måtte jo bare innom apoteket i dag da vi var i byen, tenkte ikke jeg skulle ta den før i morgen, men klarte det ikke. Så for ca en time siden fikk jeg og kjæresten min vite at vi skal bli mamma og pappa (det er jo viss alt går bra, selvfølgelig) Vi har akkurat gått oss en tur og snakket litt og vi kan nesten ikke tro det. Ser bare for oss de to blå strekene :D Dette er jo første gangen vi prøver også, så vi trodde vel egentlig ikke at dette skulle klaffe på første forsøk. Men artig er det jo likevel! Nå blir det spennende å se hvordan formen blir framover, håper jeg kan holde det skjult fra jobb fram mot jul...da er jeg sånn litt over tre måneder på vei Ja, ja jeg måtte bare si det. Blir vel her og følger med dere andre. Tenkte jeg skulle prøve å finne et sted hvor jeg kan regne ut terminen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2002 #2 Del Skrevet 14. oktober 2002 Gratulerer så mye! Håper det blir en spennende til framover! Klem! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kreps -75 Skrevet 14. oktober 2002 #3 Del Skrevet 14. oktober 2002 Hei - og gratulerer så mye!!! Begynner å bli en stund siden jeg så de to blå strekene nå, men opplevelsen sitter i fortsatt! En ubeskrivelig følelse av lykke, ydmykhet og lettelse over at man kan sette barn til verden! Nå må du tenke positivt - ikke tenk at ting kan gå galt! Igjen - gratulerer så mye og lykke til. Jeg for min del har bare 10 dager igjen til terminen - 10 dager igjen av 9 ufattelige måneder med et lite liv i magen! GLED DEG! Klem fra Christine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 14. oktober 2002 #4 Del Skrevet 14. oktober 2002 Gratulerer til deg,lille emma.....Vet hvordan du har det. Det er fantastisk ikke sant??? Bare å kjenne på følelsen av at man vet at man skal bli foreldre. Vi har kløpet oss i armen opp til flere ganger i dag, og latter og tårer om hverandre. Lykke til med graviditeten. Kos deg!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cobra Skrevet 15. oktober 2002 #5 Del Skrevet 15. oktober 2002 Gratulerer så mye med en liten spire i magen. :D :D Cobra 23+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 15. oktober 2002 #6 Del Skrevet 15. oktober 2002 Gratulerer såååå masse Oi så mange som har blidt gravid nå på KG! Nå må det snart bli alle oss andre sin tur Gratulerer igjen og lykke til med lille magen kos og klems i fra *Perser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Padmee Skrevet 15. oktober 2002 #7 Del Skrevet 15. oktober 2002 GRATULERER! Så koselig da Lille Emma. Lykke til med graviditeten, håper det går bra. Stor klem fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 15. oktober 2002 #8 Del Skrevet 15. oktober 2002 Gratulerer, håper dere for en fin tid fremover og at alt går bra. selvom det kan være slitsomt og være gravid, er det også herlig. gled deg til du begynner og kjenne liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå