Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått meg ny jobb og er både veldig glad, men også nervøs. 

Jeg har ikke jobbet så mange år på min nåværende arbeidsplass, men jeg slutter fordi jeg ikke trivdes i det hele tatt. Jeg hadde utrolig vondt i magen og gruet meg hver dag jeg skulle på jobb, og det er ikke likt meg. Kort fortalt var det kollegaer som kranglet høylytt og baksnakket andre over en lav sko. Og en utrolig autoritær og skremmende sjef.

Jeg ble overrasket over hvor uprofesjonelt det var der. Jeg har endelig fått meg ny jobb, men er utrolig redd for at jeg ikke skal trives. Dette har påvirket psyken min mye, så er nok ganske langt nede, og redd for at det skal skjære seg. Det har nok påvirket selvfølelsen. Det er så vondt å grue seg til jobb. 

Samtidig er jeg ved godt mot og har mye engasjement og klar for å starte i den nye jobben. 

Noen andre med samme erfaring som kan fortelle litt om det? 

Anonymkode: d4f16...e51

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med ny jobb! Så fint du har klart å få deg selv ut av en vond jobbsituasjon. 

Jeg har gru-gledet meg til å begynne i ny jobb selv uten å ha hatt det ille i den gamle jobben. Det er helt normalt.

Når ting har vært så ille som du beskriver, så er jo sjansene desto større for at du framover vil få det mye bedre! 

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer masse med ny jobb! Man vet så klart ikke hvordan det kommer til å bli på ny arbeidsplass, men en kan håpe på det beste! Jeg har nettopp begynt i ny jobb selv. Jeg trivdes ikke i forrige jobb så ble der i litt over ett år. I den nye jobben har jeg blitt veldig godt mottatt og min nye leder fungerer bedre en min forrige. Det var veldig verdt det! Gled deg, det skal nok gå bra😊

Anonymkode: 99cbd...fa7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...