Gå til innhold

Flere som skal rømme fra Europa?

Visdomstannaverker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pga atomkrig? Da ville jeg holdt meg nærme Russland, de vil ikke ødelegge sitt eget land. USA der i mot…

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøttmeisen skrev (1 minutt siden):

Pga atomkrig? Da ville jeg holdt meg nærme Russland, de vil ikke ødelegge sitt eget land. USA der i mot…

Eh, jeg tror vel amerikanske atomvåpen vil gjøre det ganske utrivelig i Russland også i en slik situasjon...

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøttmeisen skrev (6 minutter siden):

de vil ikke ødelegge sitt eget land.

de ødelegger jo eget land allerede sånn sett - da de (eller ihvertfall Putin) ser på Ukraina som "sitt" land 

men ja, jeg skjønner hva du mener 

Endret av Anne Liese Braun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøttmeisen skrev (2 timer siden):

Nei, men USA og NATO kan ødelegge Russland

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg ikke var skikkelig redd insekter kunne jeg godt tenkt meg å flytte til Australia 

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil fremdeles være her, selv om jeg har amerikansk statsborgerskap og sikkert kunne dratt til statene :sleep: Tror ikke det er så sikkert der om det hadde blitt noe. Gærne folk med våpen osv. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MuggenKanari

Kan like gjerne holde meg her som å dra noe annet sted. Ingen steder er trygge. Du kan dø like lett i Antwerpen som i Arendal. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jabx skrev (5 timer siden):

Eh, jeg tror vel amerikanske atomvåpen vil gjøre det ganske utrivelig i Russland også i en slik situasjon...

Ja hvor i helvete kan vi dra 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg flykter ikke fra Norge. I andre verdensdeler er det mange land med interne konflikter og borgerkrig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stillehavsøy hadde jo vært digg, men med tanke på klimaendringene så dropper jeg det. New Zealand kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galanga skrev (52 minutter siden):

Stillehavsøy hadde jo vært digg, men med tanke på klimaendringene så dropper jeg det. New Zealand kanskje?

Problemet er vel at blir det atomkrig så blir det vel stråling overalt vil jeg tro ? Tror en må flykte planeten og dra til månen om en vil være trygg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Stressedoutgurl said:

Tror en må flykte planeten og dra til månen om en vil være trygg

Med hva da? C2758339-CAFD-4E7F-932F-4CC3645A5520.gif.139e0e4703e1a821822a407689a4117e.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (1 minutt siden):

Med hva da? C2758339-CAFD-4E7F-932F-4CC3645A5520.gif.139e0e4703e1a821822a407689a4117e.gif

Ingen anelse, du har ikke noe ide? 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...