Visdomstannaverker Skrevet 4. mars 2022 #1 Del Skrevet 4. mars 2022 Hvor skal du dra og når? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 4. mars 2022 #2 Del Skrevet 4. mars 2022 Blir her jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. mars 2022 #3 Del Skrevet 4. mars 2022 Nei, hvorfor skulle jeg det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikitaspin Skrevet 4. mars 2022 #4 Del Skrevet 4. mars 2022 Hjelpes nei, ro dere ned. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. mars 2022 #5 Del Skrevet 4. mars 2022 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjøttmeisen Skrevet 4. mars 2022 #6 Del Skrevet 4. mars 2022 Pga atomkrig? Da ville jeg holdt meg nærme Russland, de vil ikke ødelegge sitt eget land. USA der i mot… 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 4. mars 2022 #7 Del Skrevet 4. mars 2022 Kjøttmeisen skrev (1 minutt siden): Pga atomkrig? Da ville jeg holdt meg nærme Russland, de vil ikke ødelegge sitt eget land. USA der i mot… Eh, jeg tror vel amerikanske atomvåpen vil gjøre det ganske utrivelig i Russland også i en slik situasjon... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Liese Braun Skrevet 4. mars 2022 #8 Del Skrevet 4. mars 2022 (endret) Kjøttmeisen skrev (6 minutter siden): de vil ikke ødelegge sitt eget land. de ødelegger jo eget land allerede sånn sett - da de (eller ihvertfall Putin) ser på Ukraina som "sitt" land men ja, jeg skjønner hva du mener Endret 4. mars 2022 av Anne Liese Braun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutte Skrevet 4. mars 2022 #9 Del Skrevet 4. mars 2022 Kjøttmeisen skrev (2 timer siden): Pga atomkrig? Da ville jeg holdt meg nærme Russland, de vil ikke ødelegge sitt eget land. USA der i mot… Nei, men USA og NATO kan ødelegge Russland 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjøttmeisen Skrevet 4. mars 2022 #10 Del Skrevet 4. mars 2022 Om jeg ikke var skikkelig redd insekter kunne jeg godt tenkt meg å flytte til Australia 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 4. mars 2022 #11 Del Skrevet 4. mars 2022 Jeg vil fremdeles være her, selv om jeg har amerikansk statsborgerskap og sikkert kunne dratt til statene Tror ikke det er så sikkert der om det hadde blitt noe. Gærne folk med våpen osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MuggenKanari Skrevet 4. mars 2022 #12 Del Skrevet 4. mars 2022 Kan like gjerne holde meg her som å dra noe annet sted. Ingen steder er trygge. Du kan dø like lett i Antwerpen som i Arendal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskermenn Skrevet 4. mars 2022 #13 Del Skrevet 4. mars 2022 Jeg var nok en av de første her som sa jeg skulle dra til Australia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dressursåklart Skrevet 4. mars 2022 #14 Del Skrevet 4. mars 2022 Nah jeg skal kjempe💪🏽 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visdomstannaverker Skrevet 4. mars 2022 Forfatter #15 Del Skrevet 4. mars 2022 jabx skrev (5 timer siden): Eh, jeg tror vel amerikanske atomvåpen vil gjøre det ganske utrivelig i Russland også i en slik situasjon... Ja hvor i helvete kan vi dra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermor Skrevet 5. mars 2022 #16 Del Skrevet 5. mars 2022 Jeg flykter ikke fra Norge. I andre verdensdeler er det mange land med interne konflikter og borgerkrig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galanga Skrevet 5. mars 2022 #17 Del Skrevet 5. mars 2022 Stillehavsøy hadde jo vært digg, men med tanke på klimaendringene så dropper jeg det. New Zealand kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stressedoutgurl Skrevet 5. mars 2022 #18 Del Skrevet 5. mars 2022 Galanga skrev (52 minutter siden): Stillehavsøy hadde jo vært digg, men med tanke på klimaendringene så dropper jeg det. New Zealand kanskje? Problemet er vel at blir det atomkrig så blir det vel stråling overalt vil jeg tro ? Tror en må flykte planeten og dra til månen om en vil være trygg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 5. mars 2022 #19 Del Skrevet 5. mars 2022 5 minutter siden, Stressedoutgurl said: Tror en må flykte planeten og dra til månen om en vil være trygg Med hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stressedoutgurl Skrevet 5. mars 2022 #20 Del Skrevet 5. mars 2022 Peanut skrev (1 minutt siden): Med hva da? Ingen anelse, du har ikke noe ide? 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå