Gå til innhold

Innetid for en 9åring , Jeg er litt usikker,men hva tenker dere om dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en som går i 3 klasse : barnet er sosial og har mange venner.

i fjor vår og sommer var han inne 21 i helgene, men visste hvor han var da han hadde tlf , på hverdagen kl 19 da han la seg kl 20.

nå er han 1 år eldre ,så tenkte fra kl 2130 i helgene og 20 på hverdagen, da han har begynt og legge seg 21 nå.

På vinterstid order dette seg selv, da er de inne og spiller stort sett og hvis barnet er ute da er hn inne før 18 i alle fall , hn er ikke glad i mørke,men er uansett lite ute fra November-februar,mer fra mars til oktober.

Så synes dere dette er greit? barnet har tlf så jeg får tak i barnet og barnet er flink til og si fra hvor det er

Anonymkode: add8c...7db

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Har en som går i 3 klasse : barnet er sosial og har mange venner.

i fjor vår og sommer var han inne 21 i helgene, men visste hvor han var da han hadde tlf , på hverdagen kl 19 da han la seg kl 20.

nå er han 1 år eldre ,så tenkte fra kl 2130 i helgene og 20 på hverdagen, da han har begynt og legge seg 21 nå.

På vinterstid order dette seg selv, da er de inne og spiller stort sett og hvis barnet er ute da er hn inne før 18 i alle fall , hn er ikke glad i mørke,men er uansett lite ute fra November-februar,mer fra mars til oktober.

Så synes dere dette er greit? barnet har tlf så jeg får tak i barnet og barnet er flink til og si fra hvor det er

Jeg synes det er alt for seint. Jeg leggetid kl 20. Inntid seinest 1930. Leggetid seinest 21 i helger. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
regnbuebarn skrev (Akkurat nå):

Jeg synes det er alt for seint. Jeg leggetid kl 20. Inntid seinest 1930. Leggetid seinest 21 i helger. 

legger seg 23 fredag og lørdag

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

En 9 åring bør ikke  legge seg så seint i helgene.

Anonymkode: 99e0e...6a3

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er alt for sent! Det er jo snakk om en niåring, ikke en tenåring!

Anonymkode: 0445d...8fc

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Min 9 åring legger seg mellom 21 og 21.30 i helgene. Må være inne senest 19.30 i hverdagen,  kanskje 20 i helga .

Anonymkode: 8dbf1...0cd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer helt an på hvor dere bor tenker jeg. Bor dere i tjukkeste Oslo,  er det uhørt med en 9-åring er ute og flyr alene kl 21 00 på en lørdag. Vi har fastcamping i nærheten av Stavern. På sommeren, flytter vi ned dit og sønnen vår lever sitt drømmeliv.  Han har flere kompiser på campen som ham treffer igjen hvert år.  Disse9 år gamle gutta farter rundt og blir som regel ikke kalt inn før 23 00 på kvelden. De har på seg xploraklokker,  så vi kan se hvor han er og få tak i han akkurat når vi vil.

Anonymkode: de370...f08

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det kommer helt an på hvor dere bor tenker jeg. Bor dere i tjukkeste Oslo,  er det uhørt med en 9-åring er ute og flyr alene kl 21 00 på en lørdag. Vi har fastcamping i nærheten av Stavern. På sommeren, flytter vi ned dit og sønnen vår lever sitt drømmeliv.  Han har flere kompiser på campen som ham treffer igjen hvert år.  Disse9 år gamle gutta farter rundt og blir som regel ikke kalt inn før 23 00 på kvelden. De har på seg xploraklokker,  så vi kan se hvor han er og få tak i han akkurat når vi vil.

Anonymkode: de370...f08

vi bor i en liten bygd i østfold

AnonymBruker
Skrevet

Min tredjeklassing er inne kl 19.30 på hverdager og kl 20 i helger. Senest. 

Anonymkode: 3a7e2...e03

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sendte barna hjem kl 19.30 på ukedagene i 3 kl. 

Anonymkode: b2bc8...d50

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor på tjukkeste landet og min niåring får ikke være ute til 21.30

Anonymkode: 1a521...b12

AnonymBruker
Skrevet

Min niåring skal være i senga kl 20.00. 

Innetid varierer etter årstid, men uansett senest kl 19.00 (i sommerferien) Min niåring skal være i senga kl 20.00. 

Anonymkode: f581e...6d1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar

mange er veldig strenge synes jeg

AnonymBruker
Skrevet

Men er de andre vennene hans ute så lenge? Jeg har selv en 9-åring, både han og vennene går hjem rundt klokka 19 på hverdagene og senest 19.30 i helgene. 

Anonymkode: 07070...c62

AnonymBruker
Skrevet

Min straks 12-åring er inne til 20-20.30 uke og 21 helg. Likens med vennene hans, er ikke her noe lenger de når de er på besøk.

Anonymkode: 04979...39c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men er de andre vennene hans ute så lenge? Jeg har selv en 9-åring, både han og vennene går hjem rundt klokka 19 på hverdagene og senest 19.30 i helgene. 

Anonymkode: 07070...c62

Ja, han var den som kom inn først fjor, de andre var ute til 2030 -21tiden

AnonymBruker
Skrevet

Hverdagen er innetrening 18.30 og helgene 19.30.

Det gjelder alle vennene hennes også.

Legger seg 19 ca i hverdagen og kl. 20 i helgene. Jeg vil heller at barna mine skal ha gode rutiner ved søvn så de kommer seg opp på morgenen. Vi forholder oss ganske likt til tider selv om det er fri.

Anonymkode: 2c39b...632

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Det har min ogsp gjort og det har gått helt fint

Anonymkode: b99e2...c45

AnonymBruker
Skrevet

Alt for seint!!

Anonymkode: 73f51...335

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri hørt om så små barn som er ute så sent? Den inne tiden passer bedre til en 14/15 åring - men da 22 i helger.

Anonymkode: 8a456...db8

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...