AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #1 Skrevet 4. mars 2022 Ble sammen med kjæresten for 2 år siden. Han er verdens snilleste, bryr seg om meg, er omsorgsfull og god. Vi har dype samtaler om ting. Likevel har han endel dårlige sider, spesielt når han drikker. Han sier han er lei av at vi krangler og selv har tenkt på å gjøre det slutt, noe som har fått meg til å tenke det kanskje er lurt da han ikke ser at hver krangel vi har er pga hvordan han blir når han drikker eksempel. Her er noen av problemene: - Drikker for mye, blir sint og aggressiv for små ting som at han ikke får på seg skoene og slenger meg full i drit - Snakker negativt om meg til andre - Tar opp problem på fylla foran andre, føler han prøver å drite meg ut. Eksempel «syns det er vanskelig å tilfredsstille deg noen ganger under sex» «husker du det vi diskuterte, du var sånn og sånn». Det har gått så langt at før han drikker ber jeg han vær så snill å si om han har noe han vil ta opp. Likevel gjør han dette. - Truer med å gjøre det slutt hver gang vi krangler - Har spilleproblem, jeg har prøvd å være støttende - ikke bli sint - men likevel spiller han bak ryggen min og lyver om dette - På fylla kan han lyve om ting for å få meg til å føle meg dårlig. Eksempel «du fikk meg så sint at jeg knuste sofaen» og etterpå si at det var tull - Ruset seg bak ryggen min (1 tilfelle som jeg vet om) - skylder på vennene og sier han ikke har gjort det fordi han HUSKER DET IKKE. - Han jobber en uke på - en uke av. Han ringer flere ganger om dagen og det viser jo at han bryr seg, men når han ringer snakker han bare om seg selv og når han er ferdig sier han «men må legge på nå» eller lignende. Spørs sjeldent hvordan min dag på jobb var, hvordan jeg har det osv. Jeg kjenner selv jeg har fått ganske nok, og begynner å lure på om jeg ser for meg at vi er sammen for alltid eller om han faktisk bryr seg. Syns han blir slemmere og slemmere med meg på fylla, og truer oftere og oftere med å gå. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Som dere ser er jo problemene når han drikker, men han gjør ingenting med det. Anonymkode: 26da8...494
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #2 Skrevet 4. mars 2022 Denne mannen ville ikke jeg fortsatt å ja et forhold til. For meg er det mange alvorlige røde flagg. Anonymkode: cf837...4e5 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #3 Skrevet 4. mars 2022 ... nei, han er ikke verdens snilleste. Bare det at han snakker stygt om deg bak ryggen din hadde gjort at jeg hadde gått. Ikke hold på en som truer med å gjøre det slutt. Du fortjener bedre. Anonymkode: ff46f...28e 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #4 Skrevet 4. mars 2022 Leste bare de første gode egenskapene hans og det var nok til at jeg tenkte BYEBYE NEXT! Ærlig talt du mener vel faen ikke at han er "verdens snilleste" Anonymkode: a4859...d1b 4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #5 Skrevet 4. mars 2022 Han høres ut som han har narcissistiske trekk. En kjæreste skal IKKE, under noen omstendigheter, snakke ned sin partner. Man skal snakke hverandre opp, beskytte hverandre, støtte hverandre, elske hverandre. Det er det som er kjærlighet. Hvordan tror du hans kompiser etc tenker om han og deres forhold når han snakker deg ned på denne måten? Dette høres overhode ikke ut som et sunt forhold. Og han hadde heller ikke truet med å gå om han ikke hadde ment det. Det er en grunn til at man sier at man får sannheten fra barn og fulle folk. Anonymkode: 18825...1b5
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #6 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han høres ut som han har narcissistiske trekk. En kjæreste skal IKKE, under noen omstendigheter, snakke ned sin partner. Man skal snakke hverandre opp, beskytte hverandre, støtte hverandre, elske hverandre. Det er det som er kjærlighet. Hvordan tror du hans kompiser etc tenker om han og deres forhold når han snakker deg ned på denne måten? Dette høres overhode ikke ut som et sunt forhold. Og han hadde heller ikke truet med å gå om han ikke hadde ment det. Det er en grunn til at man sier at man får sannheten fra barn og fulle folk. Anonymkode: 18825...1b5 Nei jeg er enig. Alle vennene hans liker meg, og sier selv at han var mye dårligere i oppførsel før han møtte meg. Jeg skjønner dere skriver han ikke er verdens snilleste ut ifra problemene, men som sagt er dette når han drikker. Hadde det vært hele tiden ville ting vært lettere når det kommer til å gjøre det slutt. I tillegg sier han ting som at jeg aldri kommer til å finne noen som han osv. Føler i det siste at jeg prøver å snakke med han om dette men han sier bare vi skal få det bedre og begynner å snakke om andre ting. Føler han ikke engang gidder å snakke om problemene våre lenger, noe han gjorde før Anonymkode: 26da8...494
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #7 Skrevet 4. mars 2022 Du får ikke et godt og lykkelig liv med han her. Bedre å ende det nå enn senere. Han kommer ikke til å endre seg og du knytter deg mer til han og har allerede utviklet et traumebånd. Ellers ville du forlatt han. Han er egoistisk, mangler empati og har ludomani. Anonymkode: 02251...9aa
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #8 Skrevet 4. mars 2022 Løgner, rus, spillegalskap og dårlige vibber. Dette er jo helt lavmål av det en sunn kjæreste skal være. Anonymkode: ec3e9...85c 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #9 Skrevet 4. mars 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Du får ikke et godt og lykkelig liv med han her. Bedre å ende det nå enn senere. Han kommer ikke til å endre seg og du knytter deg mer til han og har allerede utviklet et traumebånd. Ellers ville du forlatt han. Han er egoistisk, mangler empati og har ludomani. Anonymkode: 02251...9aa I tillegg er han kriminell samt alkohol og rusmisbruker Anonymkode: 02251...9aa
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #10 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei jeg er enig. Alle vennene hans liker meg, og sier selv at han var mye dårligere i oppførsel før han møtte meg. Jeg skjønner dere skriver han ikke er verdens snilleste ut ifra problemene, men som sagt er dette når han drikker. Hadde det vært hele tiden ville ting vært lettere når det kommer til å gjøre det slutt. I tillegg sier han ting som at jeg aldri kommer til å finne noen som han osv. Føler i det siste at jeg prøver å snakke med han om dette men han sier bare vi skal få det bedre og begynner å snakke om andre ting. Føler han ikke engang gidder å snakke om problemene våre lenger, noe han gjorde før Anonymkode: 26da8...494 Da må han faktisk slutte å drikke. Gi han et ultimatum og dere må gå i parterapi. Oppsøk familievernkontoret hvor du er, de tilbyr gratis terapi, og de tilbyr også samlivskurs. Anonymkode: 18825...1b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå