Jomfru-77 Skrevet 28. oktober 2005 #1 Skrevet 28. oktober 2005 Nå er jeg vel i den 4 prøveperioden og ingenting skjer. eneste er at håpet mitt er intenst fra EL til mens. Og jeg girer meg opp og tror og kjenner alle mulige slags symptomer. Men så kommer den fordømte tanta og jeg er like langt nede som sist.. en enorm skuffelse hver gang. Skal ikke klage på at jeg har prøvd så lenge, men det er ikke noe morro allikvel. Spesielt siden de rundt har forsøkt en gang/to ganger og får full klaff. Må innrømme at misunnelse kanskje er en liten del av min hverdag..Neste EL er ikke kjæresten hjemme så uansett skjer det ikke noe før i desember... jeg syns det er helt uhørt lenge til ... Jeg lurer på om noen av dere har vært til lege såpass tidlig bare for å sjekke at ingenting er galt ... eller om det er for tidlig... har dere noen tips???
Gjest Minnie i.i Skrevet 28. oktober 2005 #2 Skrevet 28. oktober 2005 Jeg har ingen direkte tips, men føler det litt på samme måte som deg. Trodde jeg skulle bli gravid superraskt..... Men det har jeg ikke blitt. Men tror neppe jeg vil /kan gå videre med noen undersøkelse i et så tidlig stadium, når vi bare har prøvd siden august. Tror og føler at det er litt tidlig. Men må innrømme at perioden mellom el og mens er lang....... Har IKM imorgen, og har ingen symptomer. men jeg har heller ingen symptomer på mens, og det er jo uvanlig..... Jeg tror at den gangen jeg blir gravid så vil jeg bare føle det.... det gjør jeg ikke nå. Har prøvd med hostesaft denne måneden (tips???), så vi får se. Tviler. Men hvem vet. Man får bare smøre seg med den berømte tålmodigheten.......
BettyB Skrevet 28. oktober 2005 #3 Skrevet 28. oktober 2005 Føler med deg Jomfru-77 Er og i PP4 nå og ingen ting skjer..... Og nå reiser mannen vekk ved neste eggløsning!! Utrolig frustrerende! Men vår tid kommer vel den og! Lykke til ihvertfall!
Peony Skrevet 28. oktober 2005 #4 Skrevet 28. oktober 2005 Jeg også i PP4 og tror ikke det har klaffet denne gangen heller (IKM om 5 dager). Men vi har jo ikke prøvd lenge! Jeg vet at jeg har hatt eggløsning, og da synes jeg det er tidlig å oppsøke lege for å få hjelp - men hvis jeg ikke hadde hatt EL på 4 måneder, da hadde jeg kanskje gjort det. Men jeg må innrømme at ventetiden føles lang selv om vi kun har prøvd siden juli, det har vel noe å gjøre med at det er den tingen man tenker mest på for tiden... Lykke til alle sammen uansett!
Gjest Isabellas Skrevet 30. oktober 2005 #5 Skrevet 30. oktober 2005 Hva betyr IKM? Vi har prøvd siden april, og ingenting har skjedd. Vurderer legebesøk snart her.
Totalya Skrevet 30. oktober 2005 #6 Skrevet 30. oktober 2005 IKM-ikke kommet mens.. Må si jeg føler med deg. Sist ble jeg gravid på 2. forsøk, og nå har vi mislyktes 4 ganger. Vet jo at det er ingenting imot hva mange sliter med, men det er jo det livet dreier seg om for tida... Når mensen var 3 dager forsinka sist, var jeg rimelig distre... Dette blir nok en ventetid i dobbel forstand inn mot jul...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå