snøhaugen Skrevet 4. mars 2022 #1 Skrevet 4. mars 2022 Når samboer og pappaen til barna dine. For 4 år siden har sex med et annet par. I tillegg har vært på ulike sider, hvor han har lagt ut nakenbilder av seg selv, og prøvd å få kontakt og planlegge møter med andre i 2 år (!!). Hva tenker du da? Dette skjedde da vi hadde det som vanskeligst etter å ha mistet vært nyfødte barn. Jeg fikk vite det for et år siden. Og har prøvd hardt det siste året.. et håp om å glemme og tilgi. Men bildene han har lagt ut, sitter som klistret i hodet mitt og gjør at jeg ser på han som en «Ekling» hver gang vi har sex.. og klarer ikke å stole på han jeg er veldig glad i han. Men ser på han dom to forskjellige mennesker. Pappa/kjæreste og den eklingen… redd for å gjøre min største feil ved å gå 🙁 tanker?
Rosatoast Skrevet 4. mars 2022 #3 Skrevet 4. mars 2022 snøhaugen skrev (4 minutter siden): Når samboer og pappaen til barna dine. For 4 år siden har sex med et annet par. I tillegg har vært på ulike sider, hvor han har lagt ut nakenbilder av seg selv, og prøvd å få kontakt og planlegge møter med andre i 2 år (!!). Hva tenker du da? Dette skjedde da vi hadde det som vanskeligst etter å ha mistet vært nyfødte barn. Jeg fikk vite det for et år siden. Og har prøvd hardt det siste året.. et håp om å glemme og tilgi. Men bildene han har lagt ut, sitter som klistret i hodet mitt og gjør at jeg ser på han som en «Ekling» hver gang vi har sex.. og klarer ikke å stole på han jeg er veldig glad i han. Men ser på han dom to forskjellige mennesker. Pappa/kjæreste og den eklingen… redd for å gjøre min største feil ved å gå 🙁 tanker? Dere hadde mistet et nyfødt barn, dette er en stor traumatisk opplevelse for begge parter. Jeg unnskylder ikke utroskap etc, men det finnes en «god» forklaring bak syntes jeg. Han har «utagert» på denne måten for å flykte fra virkeligheten, tror nå jeg.. Dere burde gå til parterapi for å prate ordentlig om følelser og disse tingene, kanskje bufferkurs også - hvis dere vil redde forholdet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå