AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #1 Skrevet 4. mars 2022 Jeg er en mann med mild fotfetisj, og er litt interessert i hvordan damer stiller seg til det. Hvilken av følgende ting kunne du ha tenkt å få utført på deg eller utføre, og hva syns du om det? 1. Fotmassasje 2. Footjob 3. Kyssing og slikking av fotsåler og tåballer 4. Sutting/suging av dine tær Jeg personlig liker 1 og 2 veldig godt, 3 er jeg litt komfortabel med, 4 er ikke for meg. Anonymkode: 6cc57...219
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #3 Skrevet 4. mars 2022 Fotmassasje er jo veldig behagelig. Overhodet ikke noe seksuelt ved det. Hvem som helst kan få massere føttene mine om de vil 😅 Anonymkode: 26081...089 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #4 Skrevet 4. mars 2022 Hannabanna skrev (1 minutt siden): Å du har en MILD fetisj? Ja, det er de som liker 4 veldig godt, stikker hele foten i munnen, lukter på sure føtter/sokker osv. Disse tingene tenner ikke jeg på. Jeg liker at damenes føtter er rene før jeg utfører 1 og 3, eller mottar 2. Og jeg utfører kun 3 under den seksuelle akten, ikke ellers. Anonymkode: 6cc57...219
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #5 Skrevet 4. mars 2022 Liker ikke andres føtter. Men om andre gjør noe med mine føtter så er jeg helt i himmelen. Anonymkode: 34991...675 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #6 Skrevet 4. mars 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: Fotmassasje er jo veldig behagelig. Overhodet ikke noe seksuelt ved det. Hvem som helst kan få massere føttene mine om de vil 😅 Anonymkode: 26081...089 Jeg vil Anonymkode: 5f0c3...aab
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #7 Skrevet 4. mars 2022 Hannabanna skrev (9 minutter siden): Å du har en MILD fetisj? Jeg synes da det var ganske så mildt... Anonymkode: 186ef...f79 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #8 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg er en mann med mild fotfetisj, og er litt interessert i hvordan damer stiller seg til det. Hvilken av følgende ting kunne du ha tenkt å få utført på deg eller utføre, og hva syns du om det? 1. Fotmassasje 2. Footjob 3. Kyssing og slikking av fotsåler og tåballer 4. Sutting/suging av dine tær Jeg personlig liker 1 og 2 veldig godt, 3 er jeg litt komfortabel med, 4 er ikke for meg. Anonymkode: 6cc57...219 1. Å få går helt greit, men ønsker ikke å gi da jeg ikke liker andres føtter (ikke en partner sine heller). 2. Nei. Mine bein får kramper om jeg bruker dem for mye (som å plukke opp noe fra bakken). Og ønsker ikke noen sine føtter/tær nær min vulva. 3. Liker ikke andre sine bein, så nope. 4. Kunne gått med på å la en partner gjøre det på meg. Men en fot i ansiktet er en fare 😅😅 Anonymkode: c37df...b2d
Moden dame Skrevet 4. mars 2022 #9 Skrevet 4. mars 2022 Jeg kan utføre nr 1 og nr 2 (men jeg synes nr 2 er litt vanskelig å få til bra). Og så kan jeg med glede motta nr 1 og 3. Nr 4 kan jeg også motta, men litt mer avventende.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #10 Skrevet 4. mars 2022 Har alltid syntes at det er litt sært, og det gjør jeg fremdeles. Men han siste jeg holdt på med hadde fotfetisj, og jeg ble veldig godt vandt med å få massasje og bli kost med. Var bare å heve foten fra under dyna så ble de grabbet med en gang og kost med kjempelenge 😅 Footjob kan jeg også fint gjøre. Da jeg møtte han jeg holder på med nå i november så fant jeg veldig fort ut at han også liker føtter selv om han forsøkte å skjule det så godt han kunne lenge. Har ingen innvendinger på det med mindre det går over i det ekstreme eller at det opptar hele sex-livet. Fotmassasje er digg! Så kan jeg fint leve med resten av det også. Anonymkode: bd337...726
Anjatapinjata Skrevet 4. mars 2022 #11 Skrevet 4. mars 2022 Jeg har aldri skjønt greia. Og er ikke akkurat noen fot fan selv. Men, min fuckfriend har dette som fetisj, og han har egentlig frie tøyler. Er alltid nyvasket å stelt når vi er sammen. Har faktisk ikke noe imot det lenger, men det har nok mye med å gjøre at det som tenner han tenner meg. Vi har funnet på mye nytt med hverandre som vi ikke har gjort med andre, elsker det! 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #12 Skrevet 4. mars 2022 Jeg liker overhode ikke føtter, hverken andres eller mine egne. Vil ikke ha noe oppmerksomhet på mine føtter. Så det blir nei på alle punkter. Anonymkode: 76758...9da 1
Gjest Trøst Skrevet 4. mars 2022 #13 Skrevet 4. mars 2022 Jeg har ikke en fetisj for føtter personlig, men hadde jeg møtt en mann med denne typen fetisj så hadde jeg nok gått med på litt av hvert for å tilfredsstille han. Det tenner meg å gi han nytelse, så om jeg ser at det er noe han liker veldig godt, så vil jeg gjerne være med på det. Fotmassasje er innafor, det er også en footjob. Men kyssing og slikking på føttene tror jeg kan ende fatalt, ettersom jeg er svært kilen og sikkert hadde klart å sparke han i ansiktet på et tidspunkt.
Miss91 Skrevet 5. mars 2022 #14 Skrevet 5. mars 2022 Jeg syns føtter er ekkelt, kunne aldri vært en del av sexlivet mitt. 1
Bamseklemmer Skrevet 5. mars 2022 #15 Skrevet 5. mars 2022 Det blir vel litt som anal og rimming... du vet ikke hvor deilig det er før du har prøvd det, selv om du synes det høres helt banalt og ekkelt ut... Å slikke på kalde soveroms tær med varm munn og samtidig la pikken gli sakte inn i den varme våte musa, har gitt store øyne hos en del elskerinner🙄 ...det hørtes veldig ut som de ville ha anbefalt det✔️ Vanlig fotbad tar jo nesten en time da, bløtlegging, skraping/fjerning av hard hud, tørking, klipping og lakkere tånegler, formassasje med oljer eller krem. Som kvalitetssikring at de er rene nok slikker og kysser jeg føttene, og ikke minst blir jo så mye bedre og lettere å gå heim etterpå🤭
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #16 Skrevet 12. mars 2022 Ja takk til alt sammen. Hadde en samboer i mange år som gjorde alt det der og luktet på og slikket sokkene og joggeskoene mine. Ikke noe av det gjorde meg noe som helst annet enn godt. Elsket all fotmassasjen, at han kilte meg gjennom sokkene, men jeg elsker å bli kilt jeg da. Og elsket slikking av føttene, det er fantastisk behagelig. Savner det. Anonymkode: 720d9...8d4
Gjest Paramount Skrevet 15. mars 2022 #17 Skrevet 15. mars 2022 Mitt forhold til tær og føtter har alltid vært ganske likegyldig. Jeg har aldri hatt en fetisj for tær i det hele tatt. Men etter å ha fått erfaring med edging har dette blitt en helt utrolig erotisk handling. Nå er det helt nydelig å "elske" med tærne til dama. Vasking og stell, massasje, kyssing, slikking og suging av nyvaskede tær, er helt himmelsk. Edging gjør at du gjenoppdager kvinnekroppen. Det blir litt som når du er ufattelig sulten, da spiser du hva som helst, og nyter det, faktisk. For å være helt ærlig, normalt sett er tær ikke høyt oppe på ønskelisten, men de kan altså få sin rette status de også. Så dersom du er lei av sexmas fra typen, sett han på sulteforing, da kan du ta ut denne energien hans ved å få stelt føttene så ofte du vil, og akkurat slik du selv vil 😅. Og dersom du av og til likevel føler du mangler noe, selv når føttene dine er stelt, så kan du tenke deg hva han er i stand til å gjøre dersom du slipper han til på de aller mest attraktive stedene..
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #18 Skrevet 15. mars 2022 1. 2. og 4. utført på meg. Jeg kan selv utføre 1. og 2. Anonymkode: 673c4...2bc
Tennplugg Skrevet 15. mars 2022 #19 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 4.3.2022 den 15.45): Jeg er en mann med mild fotfetisj, og er litt interessert i hvordan damer stiller seg til det. Hvilken av følgende ting kunne du ha tenkt å få utført på deg eller utføre, og hva syns du om det? 1. Fotmassasje 2. Footjob 3. Kyssing og slikking av fotsåler og tåballer 4. Sutting/suging av dine tær Jeg personlig liker 1 og 2 veldig godt, 3 er jeg litt komfortabel med, 4 er ikke for meg. Anonymkode: 6cc57...219 Før jeg møtte min nåværende mann; hold deg langt unna! Nå - elsker det, alt. 1 og 2 er nydelig til "hverdags". 3 og 4 = fantastisk add-on når vi har sex. Jeg kan faktisk få orgasme av nr. 4, noe som var utopisk for en del år siden. Elsker at han har fotfetisj medium🤩
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå