Gjest gjest1 Skrevet 28. oktober 2005 #1 Skrevet 28. oktober 2005 I går fikk jeg 2 meldinger og hadde 7 ubesvarte anrop, meldingene var på endelsk og personen ville visstnok gå på kino med meg og pule meg. I dag har han ringt igjen og mast og mast og mast, jeg trykker bare på avbryt, men han ringer igjen! Idioten har så klart glemt å skru på skjult nummer-funksjonen, det er en utlending fra Vestfold og jeg bor helt nedi vest-agder så dette synes jeg er stress! Skal jeg ta telefonen og kjefte han ut, eller bare ignorere? Kan faen ikke gå rundt med telefonen på lydløs hele dagen, men orker ikke det maset heller!
Gjest Pjusk Skrevet 28. oktober 2005 #2 Skrevet 28. oktober 2005 Ignorer !!!!! Ikke si noe, ikke tast tilbake !!!
Gjest Violetta Skrevet 28. oktober 2005 #3 Skrevet 28. oktober 2005 Kjenner du personen? Er ellers enig i at ignorering nok er det som funker best. Hadde noen lignende her i vår, tok slutt i august og har ikke hørt noe siden.
Gjest Dilla Skrevet 28. oktober 2005 #4 Skrevet 28. oktober 2005 Kankje han rett og slett har feil nummer og tror han ringer noen han kjenner?
Gjest GreenSky Skrevet 28. oktober 2005 #5 Skrevet 28. oktober 2005 Huff, sorry at jeg ler, men han høres en smule rar ut. Ikke ta tlf.
Gjest gjest1 Skrevet 28. oktober 2005 #6 Skrevet 28. oktober 2005 Har ikke svart han ennå 5 nye ubesvarte anrop på skolen har jeg fått og der var jeg 2 timer :O Og jeg aner ikke hvem han er, han vet tydeligvis hvem jeg er! Drittmann! For noe gnål :S
Gjest gjest1 Skrevet 28. oktober 2005 #7 Skrevet 28. oktober 2005 Få en eller annen mann til å svare neste gang han ringer da?
moka Skrevet 28. oktober 2005 #9 Skrevet 28. oktober 2005 anmeld han... ← meg. glemte å logge meg inn.
Nutmeg Skrevet 28. oktober 2005 #10 Skrevet 28. oktober 2005 Få en mann til å svare neste gang han ringer....Så er det neppe så spennende å ringe deg mer...
Gjest gjest1 Skrevet 28. oktober 2005 #11 Skrevet 28. oktober 2005 Få en mann til å svare neste gang han ringer....Så er det neppe så spennende å ringe deg mer... ← JA! Da faller nok haka ned på knærne.
Gjest gjest1 Skrevet 29. oktober 2005 #12 Skrevet 29. oktober 2005 Den var faktisk ikke så dum! Men problemet er at jeg tilfeldigvis alltid er alene når han ringer, bortsett fra den ganga men da var vi opptatt med å prate så jeg hørte ikke noen telefon! Men ringer han igjen, skal jeg be en av kameratene til å ta på seg sin barskeste stemme og slå av en flørt :D
monja Skrevet 29. oktober 2005 #13 Skrevet 29. oktober 2005 Hvordan gikk det da? Ser jo at det er en stund siden du har oppdatert. Fy søren, det finnes mange snålinger der ute.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå