AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #1 Skrevet 4. mars 2022 Jeg har en kjæreste som er 20 år eldre enn meg, litt tilfeldig at vi møttes, og enda mer overraskende at vi ble et par. Men vi er lykkelige sammen og elsker hverandre Men etter noen måneder sammen ble jeg kontaktet av kvinnemennesket han møtte før meg. Hun er 14 år eldre enn meg, og har tydeligvis stalket han og funnet ut at han har fått kjæreste. Hun sendte meg flere meldinger hvor jeg tydelig merket at målet hennes var å få meg vekk fra kjæresten, at vi skulle gjøre det slutt. Innbilte seg kanskje at hun da kunne få en ny sjanse. De møttes bare noen måneder, mens kjæresten og jeg snart har vært sammen i tre år.... Det jeg lurer på, er: Er det pga. at jeg er så mye yngre enn henne at hun tente på alle plugger og kontaktet meg? Er det et sårt punkt at drømmemannen har funnet en kvinne som er 14 år yngre enn henne selv? Lurer på om hun kanskje ikke ville ha kontaktet meg i det hele tatt om jeg var på samme alder som henne selv. Er det ekstra sår for en dame rundt 50, når en mann finner en mye yngre kvinne? Synes ikke det rettferdiggjør å sende stygge meldinger, men kanskje det er forklaringen? Anonymkode: ebf3e...841
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #2 Skrevet 4. mars 2022 Kanskje han gikk bak hennes rygg? Tror neppe alderen din har noe å si.... Anonymkode: 75dfe...a85 11
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #3 Skrevet 4. mars 2022 Hvordan skal noen på KG kunne vite hvorfor hun reagerer som hun gjør? Anonymkode: 5765e...ebb 12
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #4 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje han gikk bak hennes rygg? Tror neppe alderen din har noe å si.... Anonymkode: 75dfe...a85 Gikk bak hennes rygg? Nei.Jeg møtte han mer enn et halvt år etter at de avsluttet. Anonymkode: ebf3e...841
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #5 Skrevet 4. mars 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvordan skal noen på KG kunne vite hvorfor hun reagerer som hun gjør? Anonymkode: 5765e...ebb Enig, kan være hundrevis av grunner her. Han var voldelig, hun er gal.. Mange muligheter Anonymkode: fa12c...656
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #6 Skrevet 4. mars 2022 Hva skriver hun da? Anonymkode: 6d744...34a 4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #7 Skrevet 4. mars 2022 Det kan være mange grunner. Men ja, alderen er nok en ekstra faktor. Rundt de 50 er det jo et krevende og begrenset datingmarked, og når man erfarer at de attraktive mennene utelukkende ser nedover i alder, er det ekstra frustrerende. Mannen min er 15 år eldre enn meg, og etter at vi traff hverandre var det mye kjefting fra hennes side, og flere av kommentarene gikk på at jeg var for ung (jeg var nesten 30). Hun hadde riktignok litt for mye stolthet til å kontakte meg direkte, det var mest han som måtte høre på det. Jeg hadde unnlatt å svare, og heller tatt det opp med mannen hvis det vedvarer/blir plagsomt. Anonymkode: 79e2b...2aa 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #8 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Gikk bak hennes rygg? Nei.Jeg møtte han mer enn et halvt år etter at de avsluttet. Anonymkode: ebf3e...841 Husk at han kan ha fortalt deg noe annet enn det som er sannheten. Som noen andre skriver her: Hva skriver hun da? Anonymkode: 75dfe...a85 5
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #9 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Husk at han kan ha fortalt deg noe annet enn det som er sannheten. Som noen andre skriver her: Hva skriver hun da? Anonymkode: 75dfe...a85 Ærlig talt, jeg har da oversikt over dette. Og hun har selv heller ikke påstått noe i den retning. Så, ro deg ned her. Anonymkode: ebf3e...841
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #10 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg har en kjæreste som er 20 år eldre enn meg, litt tilfeldig at vi møttes, og enda mer overraskende at vi ble et par. Men vi er lykkelige sammen og elsker hverandre Men etter noen måneder sammen ble jeg kontaktet av kvinnemennesket han møtte før meg. Hun er 14 år eldre enn meg, og har tydeligvis stalket han og funnet ut at han har fått kjæreste. Hun sendte meg flere meldinger hvor jeg tydelig merket at målet hennes var å få meg vekk fra kjæresten, at vi skulle gjøre det slutt. Innbilte seg kanskje at hun da kunne få en ny sjanse. De møttes bare noen måneder, mens kjæresten og jeg snart har vært sammen i tre år.... Det jeg lurer på, er: Er det pga. at jeg er så mye yngre enn henne at hun tente på alle plugger og kontaktet meg? Er det et sårt punkt at drømmemannen har funnet en kvinne som er 14 år yngre enn henne selv? Lurer på om hun kanskje ikke ville ha kontaktet meg i det hele tatt om jeg var på samme alder som henne selv. Er det ekstra sår for en dame rundt 50, når en mann finner en mye yngre kvinne? Synes ikke det rettferdiggjør å sende stygge meldinger, men kanskje det er forklaringen? Anonymkode: ebf3e...841 Spørs hva hun skriver igrunn. Blokker henne også er du ferdig med det. Anonymkode: 4fff0...432 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #11 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva skriver hun da? Anonymkode: 6d744...34a Vil ikke gjengi alle detaljer, men i grove trekk at hun mener han foretrekker "ekte kvinner" som henne, altså at jeg er ikke "ekte nok" av en eller annen grunn - her jeg tenker hun kanskje sikter til alder. Hun skrev også noe om at han er den rette for henne, noe jeg synes er utrolig frekt og upassende all den tid han avsluttet og har gått videre (med meg). Anonymkode: ebf3e...841
Hr. Aktiv Skrevet 4. mars 2022 #12 Skrevet 4. mars 2022 Hun føler seg uggen etter å ha blitt dumpa til fordel ei yngre og vakrere dame. 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #13 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg har en kjæreste som er 20 år eldre enn meg, litt tilfeldig at vi møttes, og enda mer overraskende at vi ble et par. Men vi er lykkelige sammen og elsker hverandre Men etter noen måneder sammen ble jeg kontaktet av kvinnemennesket han møtte før meg. Hun er 14 år eldre enn meg, og har tydeligvis stalket han og funnet ut at han har fått kjæreste. Hun sendte meg flere meldinger hvor jeg tydelig merket at målet hennes var å få meg vekk fra kjæresten, at vi skulle gjøre det slutt. Innbilte seg kanskje at hun da kunne få en ny sjanse. De møttes bare noen måneder, mens kjæresten og jeg snart har vært sammen i tre år.... Det jeg lurer på, er: Er det pga. at jeg er så mye yngre enn henne at hun tente på alle plugger og kontaktet meg? Er det et sårt punkt at drømmemannen har funnet en kvinne som er 14 år yngre enn henne selv? Lurer på om hun kanskje ikke ville ha kontaktet meg i det hele tatt om jeg var på samme alder som henne selv. Er det ekstra sår for en dame rundt 50, når en mann finner en mye yngre kvinne? Synes ikke det rettferdiggjør å sende stygge meldinger, men kanskje det er forklaringen? Anonymkode: ebf3e...841 Umulig å vite årsaken, det vet kun hun. Men du nyter i hvert fall tanken på at det er fordi du er en yngre kvinne. Anonymkode: 2f5d2...cec 9 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #14 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vil ikke gjengi alle detaljer, men i grove trekk at hun mener han foretrekker "ekte kvinner" som henne, altså at jeg er ikke "ekte nok" av en eller annen grunn - her jeg tenker hun kanskje sikter til alder. Hun skrev også noe om at han er den rette for henne, noe jeg synes er utrolig frekt og upassende all den tid han avsluttet og har gått videre (med meg). Anonymkode: ebf3e...841 Hva han liker vises i hva han velger, altså det hun skriver holder jo ikke ord. Dermed, blokker og ikke bry deg om det. Det er bare fjas. Jeg hadde svart at "Jeg forstår deg slik at du fremdeles er tristere bruddet. Jeg bestemmer ikke hva kjæresten velger, men han velger selv hvem han vil være sammen med. Om det plager deg så er du fri til å blokkere meg så du ikke trenger å være vitne til noe du ikke liker å se." Anonymkode: 4fff0...432 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #15 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Umulig å vite årsaken, det vet kun hun. Men du nyter i hvert fall tanken på at det er fordi du er en yngre kvinne. Anonymkode: 2f5d2...cec Hva så? Samboeren min var sammen med ei som var 10 år yngre enn meg før. Jeg nyter godt av at han nå valgt meg på 3 år eldre enn han. Jeg liker at han liker modenhet når det er et seriøst forhold han ser etter. Kan si jeg nyter det på samme måte da. Anonymkode: 4fff0...432
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #16 Skrevet 4. mars 2022 Nei, det høres usannsynlig ut at alderen din er forklaringen. Hvor lang tid har det gått? Nesten fire år siden de var sammen og det varte bare i noen få måneder? Det må ligge noe annet bak enn alder. Stor aldersforskjell kan ha sine fordeler, men det har definitivt også sine ulemper, så folk blir ikke sjalu av sånt vanligvis. Jeg tenker muligheten er der for at hun enten er sykelig opptatt av ham, eller så er hun hektet "på et håp om kjærlighet". Anonymkode: 78f5f...87f 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #17 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Gikk bak hennes rygg? Nei.Jeg møtte han mer enn et halvt år etter at de avsluttet. Anonymkode: ebf3e...841 Er du sikker på at de avsluttet, eller var det bare hans ord? Anonymkode: f9db0...9ee 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #18 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg har en kjæreste som er 20 år eldre enn meg, litt tilfeldig at vi møttes, og enda mer overraskende at vi ble et par. Men vi er lykkelige sammen og elsker hverandre Men etter noen måneder sammen ble jeg kontaktet av kvinnemennesket han møtte før meg. Hun er 14 år eldre enn meg, og har tydeligvis stalket han og funnet ut at han har fått kjæreste. Hun sendte meg flere meldinger hvor jeg tydelig merket at målet hennes var å få meg vekk fra kjæresten, at vi skulle gjøre det slutt. Innbilte seg kanskje at hun da kunne få en ny sjanse. De møttes bare noen måneder, mens kjæresten og jeg snart har vært sammen i tre år.... Det jeg lurer på, er: Er det pga. at jeg er så mye yngre enn henne at hun tente på alle plugger og kontaktet meg? Er det et sårt punkt at drømmemannen har funnet en kvinne som er 14 år yngre enn henne selv? Lurer på om hun kanskje ikke ville ha kontaktet meg i det hele tatt om jeg var på samme alder som henne selv. Er det ekstra sår for en dame rundt 50, når en mann finner en mye yngre kvinne? Synes ikke det rettferdiggjør å sende stygge meldinger, men kanskje det er forklaringen? Anonymkode: ebf3e...841 Hææ?? Kanskje hun har mindre respekt for deg pga din unge alder? Yngre er ikke nødvendigvis det samme som mer attraktiv skjønner du. Anonymkode: eec6c...814
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #19 Skrevet 4. mars 2022 Det viktige spørsmålet er hvorfor han forteller deg masse detaljer om dette, framfor å bare ignorere og evt blokkere henne. Anonymkode: 578a4...607
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #20 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du sikker på at de avsluttet, eller var det bare hans ord? Anonymkode: f9db0...9ee Som regel må man bare stole på kjæresten da. Anonymkode: 4fff0...432 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå