Gå til innhold

Legger du merke til jevnaldrende som ser langt yngre ut enn alderen sin? Blir du misunnelig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir du sjalu og tenker vedkommende er heldig? 

Anonymkode: cf744...ec3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synest de fleste ser ut som sin alder, men blir misunnelig på de som har lite rynker😄

Anonymkode: 17a3c...e8d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Synest de fleste ser ut som sin alder, men blir misunnelig på de som har lite rynker😄

Anonymkode: 17a3c...e8d

Spesielt crows feet er stygt på damer.

Anonymkode: ee53e...69d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er selv en av de som ser yngre ut....ser det godt selv når jeg sammenligner meg selv med andre kvinner på 48 år.. Vet ikke hva alle tenker men noe har sagt jeg er heldig og lurer på hvorfor jeg har så lite linjer og rynker samt er slank og fremdeles ganske ung i kroppen. 

Anonymkode: e1dc1...3c9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Spesielt crows feet er stygt på damer.

Er det så mye finere på menn?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel bare asiatere fra Kina og Japan og enkelte svarte som ser yngre ut?

Jeg føler mange østeuropeere, pakistanere, amerikanere, osv ser gamle ut i forhold til nordmenn.

Spesielt pakistanere o.l. pleier å få ganske svære neser etter en viss alder og det er ikke spesielt pent?

Anonymkode: b61a1...ecb

Gjest AprilRyan
Skrevet

Kan ikke si at jeg ser dette særlig ofte, men det er vel kun på kvinneguiden at kvinner 40+ skal skryte av at de ser ut som de er 25 og at de alltid blir spurt om legg på polet. Jeg har aldri sett disse, men klart noen ser yngre ut enn de er. Det er da ikke snakk om at man ser 20 år yngre ut. Ikke uten hjelpemidler i hvert fall.

Men det er egentlig andre ting enn utseendet til folk som gjør at jeg blir misunnelig.

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig blir jeg misunnelig. Det er noe dritt å bli eldre som kvinne, man blir usynlig og de fleste menn respekterer og behandler fint kun kvinner de synes er fine nok til å pule.

Anonymkode: d48e0...1d8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er det så mye finere på menn?

Mange damer synes det.

Skrevet

Nå har jeg unngått solarium, brukt lite sminke og generelt hatt litt urenheter i huden. Er fornøyd med hvordan jeg eldes. Alderstegnene, feks ved øynene synes jeg bare er fint. Betyr at jeg har ledd mye i livet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er like gammel som meghan markle og må si hun er utrolig fresh

Anonymkode: 6b997...ce1

Skrevet

Jeg tenker sjelden over om folk ser yngre ut enn de er, men det hender jeg ser gamle kjente legger ut nye profilbilder på facebook og tenker Oi, nå har du blitt gammel! - og så innser jeg hva det sier om meg og min alder at vi gikk i samme klasse... :fnise: 

• Liker 1
Gjest MuggenKanari
Skrevet

Legger ikke merke til om foll ser yngre ut enn de er med mindre de er veldig gamle. Men legger merke til om jevnaldrende ser eldre ut enn de er. Er ikke misunnelig på de som ser yngre ut, eller utseendet til folk generelt. Når jeg er misunnelig så går det mere på ting de liker som jeg skulle ønske jeg likte også, som jogging, skitur og cafébesøk. 

Skrevet

Jeg legger ikke merke til slikt. Ofte aner jeg jo ikke hvor gamle folk er engang, og det er sjelden det betyr noe heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...