AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #1 Skrevet 4. mars 2022 Var 100% syk i februar. Er sykemeldt 40% i min jobb ut mars. Jobber i helsevesen med vakter og turnus. Er det sånn at jeg kan ta på meg det jeg vil av vakter, hvis helsa tillater det, så lenge jeg melder fra til nav om antall timer jeg har jobbet? Formen virker bra og det er mye krise på grunn av coronafravær. Vil bare vite at jeg gjør alt riktig. Anonymkode: b61be...1ce
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #2 Skrevet 4. mars 2022 Det kan du, så lenge du fyller det inn hos Nav. Anonymkode: dcfeb...594 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #3 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kan du, så lenge du fyller det inn hos Nav. Anonymkode: dcfeb...594 Ok, bra! 😊 Anonymkode: b61be...1ce
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #4 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Var 100% syk i februar. Er sykemeldt 40% i min jobb ut mars. Jobber i helsevesen med vakter og turnus. Er det sånn at jeg kan ta på meg det jeg vil av vakter, hvis helsa tillater det, så lenge jeg melder fra til nav om antall timer jeg har jobbet? Formen virker bra og det er mye krise på grunn av coronafravær. Vil bare vite at jeg gjør alt riktig. Anonymkode: b61be...1ce Hvorfor vil du jobbe når du kan ha fri for samme lønn?🙊 Anonymkode: 6bc04...d3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå