Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Samboeren min jobber offshore, som vil si at han er mye borte, jeg har enda ikke utdanning (bare erfaring) lurer på om man trenger noe utdannelse får å bli sjef i resepsjonen? (Hotell) eller holder erfaring? Evt om det er noen korte utdannelser/kurs eller jobber hvor der kun er mandag-fredag eller kun dagtid jobbing (går fint med helg så lenge det ikke er ettermiddag) da jeg har lyst på barn å har ingen som kan passe barne mitt i framtiden når jeg skulle fått barn.

Anonymkode: 6374c...a86

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke engang er motivert for å ta en utdanning, kommer du neppe til å bli motivert nok for jobben til å klare å jobbe deg opp til en sjefsstilling. Hvorfor vil du være sjef? Er du klar over hvor mye ansvar og hvor mange konflikter du må stå i? Om du skal være sjef, så hjelper det veldig å ha så mange verktøy som mulig, og det er verktøy du KAN få gjennom erfaring, men som du HELT SIKKERT vil få gjennom utdanning. Og så kreves det mer, som du bare får gjennom erfaring.

Å utdanne seg til legesekretær for eksempel er en ettårig utdanning, og det er jobb på dagtid. Mange bedrifter har også resepsjonister og kontormedarbeidere som ikke krever så mye utdanning, men som krever at du er nøyaktig og oppmerksom. Og siden du ikke har utdanning så vet ikke arbeidsgivere om du får til det, så det er ikke sikkert det blir så lett å søke jobb. Hoteller, sykehjem eller institusjoner krever fort at du også må kunne jobbe ettermiddager, siden de er åpne 24 timer i døgnet. Sats heller på noe som stenger klokka 16, så slipper du å tenke på det med kveldsarbeid.

Anonymkode: 37ca8...90f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...