AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #1 Skrevet 4. mars 2022 Noen her som har brukt det over tid? Hva slags bedring merket du isåfall på huden?:) Anonymkode: a9f8c...1c8
Djungelvrål Skrevet 4. mars 2022 #2 Skrevet 4. mars 2022 Jeg kan ikke se hvorfor å rulle en kald og glatt sten over huden skal gjøre noe som helst. 1 1
Gjest mariama Skrevet 9. mars 2022 #3 Skrevet 9. mars 2022 Det er bare tull. Føles sikkert litt digg, men du får mer ut av å skylle ansiktet i kaldt vann (kortvarig effekt vs ingen effekt).
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #4 Skrevet 10. mars 2022 Jeg har brukt det i flere år fordi jeg synes det er avslappende og behagelig, men jeg har ikke merket noen som helst forskjell på huden etter å ha gjort det. Har også brukt sånn Gua Sha, men huden ser akkurat lik ut som den gjorde for 6 år siden. Anonymkode: ca447...d99
Gjest Kutta Skrevet 10. mars 2022 #5 Skrevet 10. mars 2022 Den eneste effekten det har er at det kan midlertidig få ned litt hevelse i ansiktet. Det har ingen bevist effekt utover det
Djungelvrål Skrevet 10. mars 2022 #6 Skrevet 10. mars 2022 Jeg er såpass gammel at jeg visste at denne hypen ikke hadde noe som helst for seg. Ikke kjøpt noe av det. Mulig at en slik rulle kan dempe hevelse under øynene etter mye eller lite søvn....men den kan en kald skje også gjøre. 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #7 Skrevet 10. mars 2022 Jeg har en sånn en. Vet at det ikke gjør så veldig mye for noenting, annet enn at serum og sånn kommer litt dypere i huden? Føles hver fall sånn 😄 jeg bruker den fordi jeg syns den er avslappende og så deilig at den kjøler huden litt. Har blitt fast i min kveldsrutine. Gua sha er derimot mye bedre, og funker fint for meg. Anonymkode: 85edf...878
Djungelvrål Skrevet 10. mars 2022 #8 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg har en sånn en. Vet at det ikke gjør så veldig mye for noenting, annet enn at serum og sånn kommer litt dypere i huden? Føles hver fall sånn 😄 jeg bruker den fordi jeg syns den er avslappende og så deilig at den kjøler huden litt. Har blitt fast i min kveldsrutine. Gua sha er derimot mye bedre, og funker fint for meg. Anonymkode: 85edf...878 Hva gjør Gua sha??
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #9 Skrevet 11. mars 2022 Djungelvrål skrev (20 timer siden): Hva gjør Gua sha?? https://melkoghonning.no/vita-legger-seg-langflate-etter-kritikk-fra-gullpenn-vinner/ Med andre ord, de lover en hel masse ting de ikke kan dokumentere. Jeg har Gua sha, men det eneste jeg har opplevd at den fungerer til er at jeg blir avslappet og søvning etter å ha brukt den til massasje på ansikt og hals. Ingenting annet. Anonymkode: ca447...d99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå