AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #1 Skrevet 4. mars 2022 Jeg lurer så på om jeg skal gjøre det slutt med kjæresten. Vi har barn sammen noe som gjør det litt vanskelig å reise synes jeg. Men jeg har ingen følelser lengre. Vi har nesten aldri sex og vi finner nesten aldri på ting sammen.. han har vært voldelig men jeg har tilgitt for dette. Men klarer ikke helt å glemme det. Og nå har jeg nettopp vært syk og han ville ikke hjelpe til med barnet for han var redd for å selv bli smitta, så imens jeg var syk har jeg måtte ta meg av barnet alene. Han ble til slutt smitta han også, og klarte ikke ta seg av barnet da han var for dårlig så jeg føler jeg har vært alenemamma i over en uke nå. Og siden jeg gjør alt alene, det er bare jeg som finner på ting med barnet vårt og jeg likevel føler meg som en alenemamma så tenker jeg at da kan jeg jo like godt være alene. Men synes så synd på han om han blir alene.. så bare lurer så på hva jeg skal gjøre.. Anonymkode: 85a31...dae
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #2 Skrevet 4. mars 2022 Det er ikke synd på han, det er han som velger å være en voldelig og egoistisk slask. Så det skal du ikke tenke på! Gjør det som gir det beste livet for deg og barnet ditt. Anonymkode: 2b19c...17f 6
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #3 Skrevet 4. mars 2022 Ja, gjør det slutt. Anonymkode: fb8a2...d7d
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #4 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg lurer så på om jeg skal gjøre det slutt med kjæresten. Vi har barn sammen noe som gjør det litt vanskelig å reise synes jeg. Men jeg har ingen følelser lengre. Vi har nesten aldri sex og vi finner nesten aldri på ting sammen.. han har vært voldelig men jeg har tilgitt for dette. Men klarer ikke helt å glemme det. Og nå har jeg nettopp vært syk og han ville ikke hjelpe til med barnet for han var redd for å selv bli smitta, så imens jeg var syk har jeg måtte ta meg av barnet alene. Han ble til slutt smitta han også, og klarte ikke ta seg av barnet da han var for dårlig så jeg føler jeg har vært alenemamma i over en uke nå. Og siden jeg gjør alt alene, det er bare jeg som finner på ting med barnet vårt og jeg likevel føler meg som en alenemamma så tenker jeg at da kan jeg jo like godt være alene. Men synes så synd på han om han blir alene.. så bare lurer så på hva jeg skal gjøre.. Anonymkode: 85a31...dae Gjør det slutt. Han bruker deg som hushjelp bare. Kvitt deg med han. Anonymkode: c121d...5d5
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #6 Skrevet 4. mars 2022 En ting er å tilgi vold, men minnene forsvinner ikke bare. Hva har han gjort for å bygge opp tilliten mellom dere? Anonymkode: efc67...dbd
Brimi Skrevet 4. mars 2022 #7 Skrevet 4. mars 2022 Krokodillesko skrev (3 timer siden): Stakkars mannen din. Husk på at det er han som valgte deg til å bære frem sitt eget barn. Det er jo nødt til å bety noe. Tenk på hva barna dine vil si hvis du behandler faren deres dårlig. Kanskje dere burde dra på familievernkontoret. Ehm, hvordan behandler TS sin kjæreste dårlig? Det er jo omvendt! 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #8 Skrevet 5. mars 2022 Gjør det slutt. Hilsen alenemamma som har det bedre uten manchild’en Anonymkode: 95e04...156 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå