Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen uker siden avbrøt jeg et forhold som var i startgropa, fordi jeg følte at det var så liten interesse fra den andre kanten. Under den samtalen sa han ikke så mye, men ga inntrykk av at jeg hadde rett, der var ikke så mye interesse, men han syntes sånne ting var så vanskelig å ta opp...

Jeg er ingen bitter person og prøver å vandre videre i livet mitt så godt jeg kan. Men NÅ tar han plutselig kontakt :overrasket: I en vennskapelig tone, men "hinter" litt frempå uten egentlig å si noe direkte om "oss". Jeg er hyggelig og vennlig, men jeg lurer jo på hva han egentlig vil frem til. Har nesten hørt mer fra han den siste uka enn jeg gjorde da vi var "sammen" :overrasket:

Jeg skjønner ikke hva dette er. Han er ikke en person som sårer noen med vilje, og heller ikke en som har masse damer som han har kontakt med på daglig basis. Hvis noen avbryter et forhold, og du egentlig blir lettet, for da slipper du å gjøre det selv, da prøver du vel ikke å holde kontakten i ettertid? Det hadde ihvertfall ikke jeg gjort...

Mine følelser for ham er der fremdeles, jeg har ingen bryter jeg kan skru av, og jeg blir rett og slett redd... For å bli såret. Men jeg får vel bare se hva som skjer. Vet ikke om jeg hadde villet noe mer med ham uansett. Brent barn skyr ilden. Dette er en vanskelig situasjon....

Noen som har noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg ser for meg tre grunner.

a) han har fått litt tenketid, og kommet frem til at han savner deg.

b) Han er intr. i deg som en venn.

c) Han føler jaktinstinktet våkne ved din manglede interesse.

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Takk for svar...Ja, jeg frykter at det kan være en av de to siste...

Eller kanskje ikke at han er interessert i meg som en venn, til det er han altfor "redd" for å gi folk feil inntrykk. Han hinter frempå om at han er alene, ikke har noen å ta med på fest der han er invitert "med følge" osv. Jeg, som den jernharde person jeg er ( :ler: ) svarer da ting som; joda det kan umulig være et problem, du kjenner jo så mange,( med en latter....)

jeg later som ingenting med andre ord. Hvis han vil noe mer får han værsågod si det rett ut.

Inntil videre prøver jeg å ta det med knusende ro... Men man lurer jo.

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg er i en lignende situasjon, så jeg skjønner hva du mener.

Men - du kan jo ta det som et kompliment - at han vil ha deg som venn. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...