AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #1 Skrevet 4. mars 2022 Sikkert et rart spørsmål, men finnes det noen damer som tenker at det å bruke stringtruse med et truseinnlegg er sexy? Det er jo noe av det mest feminine som finnes, synes jeg, men hva synes damene her inne? Ganske mange damer går med truseinnlegg hele tiden, det må vel være noen som har reflektert over dette? (Mann, 34) Anonymkode: c2c57...65c
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #2 Skrevet 4. mars 2022 Sexy å bruke truseinnlegg......? Truseinnlegg er mot utflod/mens og et nødvendig onde ...hva er sexy med det? 🤢 Anonymkode: 1cc04...f26 2
Gjest Skrevet 4. mars 2022 #3 Skrevet 4. mars 2022 Jeg bruker stringtruser fordi jeg syns det er mest behagelig, ikke fordi jeg syns det er sexy. Ingen som ser dem uansett.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #4 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Sexy å bruke truseinnlegg......? Truseinnlegg er mot utflod/mens og et nødvendig onde ...hva er sexy med det? 🤢 Anonymkode: 1cc04...f26 TS her Tenkte mer at det er veldig mange damer som bruker truseinnlegg, til og med bind, uten å egentlig "måtte" bruke det. Mer for den følelsen av "fresht underliv". Lurer egentlig bare på om noen av dere bruker det for å føle dere mer ..."damete".. Anonymkode: c2c57...65c
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #5 Skrevet 4. mars 2022 Anonym Bruker0 skrev (28 minutter siden): Jeg bruker stringtruser fordi jeg syns det er mest behagelig, ikke fordi jeg syns det er sexy. Ingen som ser dem uansett. Ok, jeg lurte vel egentlig ikke på det, men takk for svar uansett. Anonymkode: c2c57...65c
Gjest Skrevet 4. mars 2022 #6 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok, jeg lurte vel egentlig ikke på det, men takk for svar uansett. Anonymkode: c2c57...65c Siden jeg ikke bruker stringtruser fordi er sexy har jeg selvsagt ikke reflektert om truseinnlegg er sexy eller ikke. Det sier seg selv.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #7 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): TS her Tenkte mer at det er veldig mange damer som bruker truseinnlegg, til og med bind, uten å egentlig "måtte" bruke det. Mer for den følelsen av "fresht underliv". Lurer egentlig bare på om noen av dere bruker det for å føle dere mer ..."damete".. Anonymkode: c2c57...65c Man får ikke fresht underliv av å bruke det unødvendig. Truseinnlegg er djevelens verk sa en lege en gang til en venninne av meg. Anonymkode: 12457...b90 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #8 Skrevet 4. mars 2022 Truseinnlegg faktisk….. Anonymkode: 8f307...1d0 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #9 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Man får ikke fresht underliv av å bruke det unødvendig. Truseinnlegg er djevelens verk sa en lege en gang til en venninne av meg. Anonymkode: 12457...b90 Jeg har hørt det samme. Å bruke truseinnlegg hele tiden får balansen i underlivet ut av kurs =( Anonymkode: c2c57...65c 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #10 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Truseinnlegg faktisk….. Anonymkode: 8f307...1d0 Ja, faktisk... Anonymkode: c2c57...65c
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #11 Skrevet 4. mars 2022 Jeg har aldri tenkt på truseinnlegg som verken sexy eller 'damete'. Kun som et av og til nødvendig onde. Anonymkode: 395c6...222 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #12 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): TS her Tenkte mer at det er veldig mange damer som bruker truseinnlegg, til og med bind, uten å egentlig "måtte" bruke det. Mer for den følelsen av "fresht underliv". Lurer egentlig bare på om noen av dere bruker det for å føle dere mer ..."damete".. Anonymkode: c2c57...65c For å si det sånn, det blir mindre «fresht» av å bruke truseinnlegg. Huden får ikke puste ordentlig og det blir mer lukt av å bruke truseinnlegg. Anonymkode: 780e8...814 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #13 Skrevet 4. mars 2022 Jeg er dame, og å bruke truseinnlegg er noe av det minst sexy jeg kan tenke meg. Aldri i verden om jeg bruker det hvis jeg ikke må. Det er bare klamt og ekkelt. Anonymkode: 1bdea...84a 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #14 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): TS her Tenkte mer at det er veldig mange damer som bruker truseinnlegg, til og med bind, uten å egentlig "måtte" bruke det. Mer for den følelsen av "fresht underliv". Lurer egentlig bare på om noen av dere bruker det for å føle dere mer ..."damete".. Anonymkode: c2c57...65c Det spørsmålet der er så absurd att jeg sliter litt med å finne ett svar på det, men jeg skjønner att det kommer ut av nysgjerrighet og uvitenhet. I og med att det finnes mange ulike preferanser så er det garantert noen som synes det er sexy, men jeg ville ikke holdt pusten i håp om å finne en da jeg tror ideen om att det skal være sexy er helt absurd for majoriteten av damene. Majoriteten av damer bruker bind eller truseinnlegg som beskyttelse for klær mot utflod, mens eller urinlekkasje og de konsekvensene det medfører av flekker på klær, fukt og potensiell lukt. Du kan sammenligne det med om du har en sakte rennende konstant blødning fra en hemoride og du brukte truseinnlegg for å beskytte klærne dine. Det finnes garantert noen som synes det er sexy, men hold nå ikke pusten fordi majoriteten lener nok ikke den veien. Anbefaler en tur på Reperbahn i Hamburg. De har avdelinger for de vel interesserte i sex butikkene sine. Anonymkode: 356f2...9a0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå