AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #1 Skrevet 4. mars 2022 Er 35 uker gravid og nå klarer jeg ikke forholde meg til samboer lenger. Har flyttet ut av soverommet og klarer ikke se på han. Kjenner jeg ikke har noe pent å si om han lenger. Problemet er at han er lat og aldri har overskudd til å hjelpe meg. Jeg har flere prosjekter som må bli ferdig før baby kommer men det er null hjelp å få fra han. Ikke bidrar han økonomisk med innkjøp av babyting heller. Heldigvis er jeg sprek nok til å klare å jobbe selv, men det er utrolig frustrerende å være høygravid og pusse opp gangen alene fordi mannen i huset vil se på tv. Spurte om hjelp til å holde en planke og han ble furt og irritert fordi han vil se på tv. Angrer nesten på hele graviditeten, skjønner ikke hvorfor jeg valgte å få enda ett barn med denne mannen.. Mulig det henger sammen med depresjon og hormoner, hadde en sånn periode forrige graviditet også. Anonymkode: 1d604...cc3 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #2 Skrevet 4. mars 2022 Har dere ingen felles kontoer du kan ta penger fra for babytingene? I så fall oppretter du det og sier dere setter inn en viss sum hver måned til dette. Anonymkode: f7f24...702 1
got2go Skrevet 4. mars 2022 #3 Skrevet 4. mars 2022 Jaja, dette vil nok ikke bli bedre når ungen kommer.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #4 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Mulig det henger sammen med depresjon og hormoner, hadde en sånn periode forrige graviditet også. Anonymkode: 1d604...cc3 Altså ja, det spiller jo inn. Men om han er like ubrukelig alltid så er det vel nå du ser han med klarest blikk. Anonymkode: d2b13...921 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #5 Skrevet 4. mars 2022 En gang ubrukelig, alltid ubrukelig. Kommer han til å gidde å kjøre deg på sykehuset eller må du gjøre det selv også? Anonymkode: 6080c...a43 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå