AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #1 Skrevet 4. mars 2022 Han nevnte for en stund tilbake at han hadde en butplug på soverommet, men at den ikke lå i nattbordet. I dag kom jeg på dette, og falt for fristelsen om å kikke. Jeg tok en titt i en skuff i garderobeskapet. Jeg fant den, og mye annet, kondomer, glidemiddel og diverse. Og undertøy. Både en pose med herreboxere, som jeg antar er hans? Og litt ulikt dame undertøy. Noe som garantert er brukt og grisete, annet usikkert.. Jeg vet det er et massivt overtråkk. Samtidig er jeg så kvalm. Hvorfor har han dette? Han kan si det er gammelt, ok. Greit. Men hvorfor ta vare på gammelt undertøy? Er så ekkelt!! Samtidig vet jeg at han må ha vært i skuffen der ila siste måneden fordi han fant glidemiddelet han hadde hadde brukt til butpluggen tidligere. Det lå plutselig klart i nattbordet til analsex for noen uker tilbake. Dermed har han vært i skuffen for kort tid siden. Så det er ikke glemt. Jeg tror ikke han har hatt noen andre her nylig, og de har glemt det og han tar vare på det.. Hva gjør jeg nå? Hvordan ville du reagert? Hva er greia her? Kjenner jeg har mest lyst å pakke sammen tingene mine og reise tilbake til megselv (bor i ulike byer). Han er på jobb nå. Etter planen skulle jeg vært her til mandag. Anonymkode: 09017...0f1 1
BobbySocks Skrevet 4. mars 2022 #3 Skrevet 4. mars 2022 Han har vel en fetisj for brukt undertøy da. 2
Hr. Aktiv Skrevet 4. mars 2022 #4 Skrevet 4. mars 2022 Hadde jeg vært deg hadde jeg først blitt veldig flau over å ikke fått med meg at folk har lyst og fantasier også seksuellt før i voksen alder. Så hadde jeg avsluttet dette forholdet og latt han finne ei som kansje har noen tanker utenfor det du har. 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #5 Skrevet 4. mars 2022 En skikkelig grisegutt dette. Jeg tenker han enten er av typen som kjøper brukte truser på nettet eller beholder truser fra tidligere erobringer som trofé... Anonymkode: 59a92...f39 9 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #6 Skrevet 4. mars 2022 got2go skrev (1 minutt siden): La det ligge. BobbySocks skrev (Akkurat nå): Han har vel en fetisj for brukt undertøy da. Ja såpass har jeg forslått.. Er jeg overreagerende om jeg synes det er ekkelt? Er jeg absurd om jeg synes det er overtramp at han har det enda? Ville dere synes dette var ok? Anonymkode: 09017...0f1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #7 Skrevet 4. mars 2022 Kan du ikke bare si at du ville se på butplugen, og så trusene? Er vel ikke verre enn det. Bare spør han hvem sine det er? Anonymkode: 0f351...3b4 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #8 Skrevet 4. mars 2022 Hr. Aktiv skrev (Akkurat nå): Hadde jeg vært deg hadde jeg først blitt veldig flau over å ikke fått med meg at folk har lyst og fantasier også seksuellt før i voksen alder. Så hadde jeg avsluttet dette forholdet og latt han finne ei som kansje har noen tanker utenfor det du har. Er det virkelig vanlig å ta vare på undertøy fra tidligere erobringer eller kjøpe brukt undertøy? Er dette virkelig noe man må forvente? Anonymkode: 09017...0f1 7
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #9 Skrevet 4. mars 2022 Hadde syns det var ekkelt om jeg hadde funnet slikt hos kjæresten min. Anonymkode: 73bbc...aee 7
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #10 Skrevet 4. mars 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Er det virkelig vanlig å ta vare på undertøy fra tidligere erobringer eller kjøpe brukt undertøy? Er dette virkelig noe man må forvente? Anonymkode: 09017...0f1 Jeg vil ikke si normalt, men tenker at det er en helt ok fetisj hvis han er åpen om det. At han er åpen om butplug m.m. viser at han er åpen om sine preferanser, derfor hadde det vært rødt flagg for min del at han holder dette med trusene skjult... Anonymkode: 59a92...f39
Hr. Aktiv Skrevet 4. mars 2022 #11 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det virkelig vanlig å ta vare på undertøy fra tidligere erobringer eller kjøpe brukt undertøy? Er dette virkelig noe man må forvente? Anonymkode: 09017...0f1 Hvem sier det er fra tidligere partnere? Jeg mener man må forvente at folk både har seksuelle preferanser OG fantasier ja. Vi lever i 2022. Jeg registrerer at enkelte damer ikke har det og lar de gå videre.
BobbySocks Skrevet 4. mars 2022 #12 Skrevet 4. mars 2022 Om man må regne med? Man må regne med at «noen» har det, og så får man selv velge om man synes det er greit. Du kan ikke endre han, kun selv velge hvordan du vil forholde deg til det. 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #13 Skrevet 4. mars 2022 Hver sine lyster, men jeg hadde ikke giddet dette. Bare tanken på at det ligger masse møkkete undertøy med andres fitte- og analrester på, i garderobeskapet til kjæresten min hadde gjort meg uvel og kvalm. Skal jeg liksom henge kjolene mine i et skap som duster av andres kjønn? Nei takk Anonymkode: 33499...810 4
Hippogriff Skrevet 4. mars 2022 #14 Skrevet 4. mars 2022 Har stor aksept for ulike fantasier. Ville latt det ligge om det er en fetish og ikke er knyttet til et savn etter trusenes eier. 1
FrøkenFri Skrevet 4. mars 2022 #15 Skrevet 4. mars 2022 Hver sin lyst 😊 Hadde ikke brydd meg noe om det. Hvis du syns det er så ille at det gir deg lyst til å pakke sakene dine så syns jeg du burde gjøre det.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #16 Skrevet 4. mars 2022 Sexleketøy er nå greit nok og det er jo lagd for å brukes, også alene, men det undertøyet hadde jeg stussa på. Hvorfor ikke spørre han? Anonymkode: c647f...41e 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #17 Skrevet 4. mars 2022 Det er ekstrem rødt flagg for meg. Jeg vil ha en partner som skal bli min mann og mann til mine barn, derfor er jeg også selektiv. dette hadde blitt for mye for meg. Og når han velger å ikke dele det med deg heller så… Anonymkode: 3159e...b6a 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #18 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ekstrem rødt flagg for meg. Jeg vil ha en partner som skal bli min mann og mann til mine barn, derfor er jeg også selektiv. dette hadde blitt for mye for meg. Og når han velger å ikke dele det med deg heller så… Anonymkode: 3159e...b6a Far* til mine barn. Anonymkode: 3159e...b6a
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #19 Skrevet 4. mars 2022 Sendte han en melding og fortalte hva jeg hadde gjort og at jeg lurte på hvem de tilhørte. Litt dumt å sende melding, jeg vet.. Men, jeg kjente jeg måtte få svar. Foreløpig har han ikke sett meldingen fra meg. TS Anonymkode: 09017...0f1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #20 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sendte han en melding og fortalte hva jeg hadde gjort og at jeg lurte på hvem de tilhørte. Litt dumt å sende melding, jeg vet.. Men, jeg kjente jeg måtte få svar. Foreløpig har han ikke sett meldingen fra meg. TS Anonymkode: 09017...0f1 Dumt å sende melding, beste hadde vært å sett reaksjonen hans. Nå har han tid til å evt. finne opp en løgn.. Hvis du sendte den på messenger eller snap hadde jeg slettet den og heller tatt det face2face. Anonymkode: 0f351...3b4 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå