AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #1 Skrevet 4. mars 2022 Vi skal feire en gutt som straks blir ett år, og i samme anledning markere at de flytter fra Norge og tilbake til hjemlandet. Gutten er født i Norge, og jeg vil så gjerne gi ham en litt meningsfylt gave som han kan ha med seg som et minne om landet han er født i ❣️ Jeg har derimot ikke vært tidlig nok ute til at jeg rekker å bestille noe på nett. Noen som har forslag? Har tenkt på et smykke, siden de skal flytte og ikke får tatt med seg all verdens av større ting. Men finner ikke umiddelbart noe der ute. Setter stor pris på kreative tips og innspill 🤩 Anonymkode: b51d1...403
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #2 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vi skal feire en gutt som straks blir ett år, og i samme anledning markere at de flytter fra Norge og tilbake til hjemlandet. Gutten er født i Norge, og jeg vil så gjerne gi ham en litt meningsfylt gave som han kan ha med seg som et minne om landet han er født i ❣️ Jeg har derimot ikke vært tidlig nok ute til at jeg rekker å bestille noe på nett. Noen som har forslag? Har tenkt på et smykke, siden de skal flytte og ikke får tatt med seg all verdens av større ting. Men finner ikke umiddelbart noe der ute. Setter stor pris på kreative tips og innspill 🤩 Anonymkode: b51d1...403 Pins med flaggbånd? Sølje? Bunadskniv? Ostehøvel? Trollfigur? Anonymkode: fe16c...c66 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #3 Skrevet 4. mars 2022 En bok om norske troll? Denne er koselig og følger en trollfamilie gjennom året i skogen Linker til engelsk, men finnes på mange flere språk: https://www.ark.no/boker/Jan-Loof-Troll-9788202210915?gclid=EAIaIQobChMIlPTz2Iqs9gIViNGyCh0o0gOEEAQYAiABEgIXxvD_BwE&gclsrc=aw.ds#product-description Anonymkode: 6e11b...b29 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå