Gå til innhold

Hvilke opplysninger ser bidragspliktig når man søker bidrag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som overskriften sier, hvilke info får bidragspliktig se? Regner med de får se hvor man jobber, at man har utvidet barnetrygd og om man evt. får stønad til noe? Eller får de kun se total inntekt man har? 

Anonymkode: 54656...212

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dun fulle inntekt vil komme frem. Har nettopp vært igjennom dette selv.

Anonymkode: 68df9...f5c

AnonymBruker
Skrevet

Men ser vedkommende da detaljene? Om hvor mye jeg tjener der jeg jobber? Og hvor mye stønad man får? Eller er det kun samlet inntekt totalt? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men ser vedkommende da detaljene? Om hvor mye jeg tjener der jeg jobber? Og hvor mye stønad man får? Eller er det kun samlet inntekt totalt? 

Ser bare totalen trur jeg. Nå har jeg bare en jobb og alle andre stønader var ikke innvilget da jeg søkte om bidrag. Min eks har også bare en jobb og jeg så totalen han tjente.

Om det vil synes at du tjener 100.000 på Rema og 40.000 på Kiwi aner jeg ikke siden vi begge har bare en jobb.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ser bare totalen trur jeg. Nå har jeg bare en jobb og alle andre stønader var ikke innvilget da jeg søkte om bidrag. Min eks har også bare en jobb og jeg så totalen han tjente.

Om det vil synes at du tjener 100.000 på Rema og 40.000 på Kiwi aner jeg ikke siden vi begge har bare en jobb.

Men da får han vite hvilke bedrift jeg jobber i? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men da får han vite hvilke bedrift jeg jobber i? 

Ja. Får også se hva du får i stønad da det kommer frem i vedtaksbrevet.

Anonymkode: 79f70...21a

AnonymBruker
Skrevet

Får han se skattemelding? Eller legger man i det hele tatt med den? Lurer på om han får alle detaljer om boliglån osv 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Får han se skattemelding? Eller legger man i det hele tatt med den? Lurer på om han får alle detaljer om boliglån osv 

Han får ingen info om skattemelding eller gjelden din på noe vis. 

Er dere flere bidragsmottakere? Hvis det bare er deg så får han se inntekten din, og gjerne hva som er lønn, trygd, osv. Feks. om du har kontantstøtte og bor alene (utvidet barnetrygd). 

Anonymkode: d91b4...694

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...