Innsidenut Skrevet 4. mars 2022 #1 Del Skrevet 4. mars 2022 Tror ikke man gar sjans hvis man begynner seg midt der bimben sprenger, men hva hvis man bor en plass og der blir man påført førstegangs forbrenning? Overlever man da varmen hvis man er i tilfluktsrom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turid truseløs Skrevet 4. mars 2022 #2 Del Skrevet 4. mars 2022 Spørsmålet er vel heller vil en da overleve? Jeg er ikke motivert til å ta på meg jobben som 1 av 100 overlevende hvis alt annet liv i nordeuropa går til helvete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sonush Skrevet 4. mars 2022 #3 Del Skrevet 4. mars 2022 (endret) Turid truseløs skrev (10 timer siden): Spørsmålet er vel heller vil en da overleve? Jeg er ikke motivert til å ta på meg jobben som 1 av 100 overlevende hvis alt annet liv i nordeuropa går til helvete Tror ikke man overlever som en av de 100 heller. Hvis det var en så sterk bombe at alle utenom de 100 dør, så overlever ikke du strålingen du blir utsatt for, straks du kommer ut. Endret 4. mars 2022 av sonush Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duraton Skrevet 4. mars 2022 #4 Del Skrevet 4. mars 2022 8 hours ago, Innsidenut said: Tror ikke man gar sjans hvis man begynner seg midt der bimben sprenger, men hva hvis man bor en plass og der blir man påført førstegangs forbrenning? Overlever man da varmen hvis man er i tilfluktsrom? Hvis tilfuktsrommet blir så varmt at du får førstegradsforbrennelser, så sliter du. Hvis du derimot har det lunt og fint, så sliter du ikke. Vent 3 dager, og så jogger du så fort du kan 1 mil i en retning for å komme unna den verste strålingen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
H06J88 Skrevet 4. mars 2022 #5 Del Skrevet 4. mars 2022 Nei, Tbanen er ikke godkjent som tilfluktsrom lenger, nettopp av den grunn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaybird Skrevet 4. mars 2022 #6 Del Skrevet 4. mars 2022 (endret) Det er flere som overlevde bombene i Japan mot slutten av andre verdenskrig. Selv om de var veldig nære. Denne stakaren overlevde begge bombene! Snakk om flaks i uflaks. Han var nære havna, gående ute, ca. tre km. fra der bomben (lillegutt) traff. Endret 4. mars 2022 av Jaybird 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visdomstannaverker Skrevet 4. mars 2022 #7 Del Skrevet 4. mars 2022 Følger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakta? Skrevet 4. mars 2022 #8 Del Skrevet 4. mars 2022 Moderne kjernefysiske våpen er mye kraftigere enn de som ble sluppet over Hiroshima og Nagasaki. Den kraftigste hydrogenbomba Russland har testet var mer enn 3 000 ganger kraftigere, men de som er produsert for bruk ligger nok i området 100 - 1000 ganger kraftigere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå