AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #1 Skrevet 4. mars 2022 Hadde dere våken netter når tennene stod på som verst? Min har 2 tenner oppe og 2 nede. Det virker som det er nede som er på vei nå, de to andre tennene. Har lest at det er vanlig at de to oppe kommer etter fortennene først. Hva har dere av erfaringer der? Anonymkode: dc17f...29b
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #2 Skrevet 4. mars 2022 Min fikk først to nede, så fire oppe, ja. Min var også utrolig plaget med tennene på nattestid, så det ble mye nattevåk da. Den ene gangen holdt han på med å våkne og skrike mange ganger om natta i tre uker, og da var han over ett år gammel. Vi ga Paracet noen netter innimellom, men det er jo ikke noe man bør bruke for mye av. Anonymkode: 82fa4...e93
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #3 Skrevet 4. mars 2022 Min reagerte aldri når tennene kom. Annet enn at siklet rant i strie strømmer. Så det er ikke garantert å strever med gråt og våkenetter Anonymkode: f5eb7...b22 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #4 Skrevet 5. mars 2022 20 hours ago, AnonymBruker said: Min fikk først to nede, så fire oppe, ja. Min var også utrolig plaget med tennene på nattestid, så det ble mye nattevåk da. Den ene gangen holdt han på med å våkne og skrike mange ganger om natta i tre uker, og da var han over ett år gammel. Vi ga Paracet noen netter innimellom, men det er jo ikke noe man bør bruke for mye av. Anonymkode: 82fa4...e93 Hvis en baby har mye smerter så rådføre man seg med lege og gir smertestillende. Det er så dårlig gjort å ikke ta baby sine smerter på alvor bare for at det er en baby... Ungen blir ikke narkoman av å få paracet en kort periode av livet sitt. Ser det samme med eldre, som heller ikke kan uttrykke seg med ord. De blir neglisjert mtp smertelindring og det gjør meg så forbanna. Anonymkode: dc887...a0d
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #5 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis en baby har mye smerter så rådføre man seg med lege og gir smertestillende. Det er så dårlig gjort å ikke ta baby sine smerter på alvor bare for at det er en baby... Ungen blir ikke narkoman av å få paracet en kort periode av livet sitt. Ser det samme med eldre, som heller ikke kan uttrykke seg med ord. De blir neglisjert mtp smertelindring og det gjør meg så forbanna. Anonymkode: dc887...a0d Det er ikke avhengighet man er redd for mht paracetamol, men langvarig bruk kan gi leverskade. Anonymkode: 3c6b3...99b
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #6 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvis en baby har mye smerter så rådføre man seg med lege og gir smertestillende. Det er så dårlig gjort å ikke ta baby sine smerter på alvor bare for at det er en baby... Ungen blir ikke narkoman av å få paracet en kort periode av livet sitt. Ser det samme med eldre, som heller ikke kan uttrykke seg med ord. De blir neglisjert mtp smertelindring og det gjør meg så forbanna. Anonymkode: dc887...a0d Paracet er farlig for leveren når det brukes mye og/eller over tid, derfor ga vi ikke Paracet hver dag i tre uker. Forøvrig rådførte vi oss med et familiemedlem som er tannlege. Og at vi ikke tok babyens smerter på alvor er veldig stygt å anta. Det var jo ikke slik at babyen ble lukket inn på et eget rom og lå og gråt alene, vi trøstet og trøstet og hadde han oppi vår seng ved behov. Det er et bedre alternativ enn å ødelegge leveren, syns jeg! Anonymkode: 82fa4...e93 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå