AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #1 Skrevet 4. mars 2022 Når jeg møter på mennesker ute, gata, byen, butikk osv så tenker jeg av og til hva slags sex har dere. Er det kun " vanlig sex", eller har dere wet, rimming, analt, bdsm, med pisk, strøm, lær osv. Kan en se på mennesker hva de liker, ved å prate og se de med klær. Tenker på en vanlig prat. Vi har prøvd forskjellig hjemme. Rimming, wet, pisk, analt osv. Hender hun blir bundet, piska og slikket. Hun slikker mannen mye bak, har svelget mye urin og sæd, og enda mer kinky ting😊😊. Vi er 2 helt vanlige mennesker med vanlige jobber. Håper en del vil svare. Og hva dere jobber med og alder. Vi er 50+ Anonymkode: b99ca...26c 1 1
Elaine Marley Skrevet 4. mars 2022 #2 Skrevet 4. mars 2022 Tråden er ryddet for avsporinger, brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.
Trolltunge Skrevet 4. mars 2022 #3 Skrevet 4. mars 2022 Jeg tenker at det er bra vi ikke vet slike ting om hverandre. Det kunne fort bli distraherende. 😄 Men ja, det hender at jeg også lurer på slike ting. Min mann ikke bare lurer. Synes han folk er veldig tørre og kjedelige kan han si slikt som "De har sikkert kjip sex et par ganger i året, under dyna og med lyset av." Jeg er mer åpen for at stille vann... og at man rett og slett ikke aner, og fort ville blitt veldig overrasket. Kanskje sjokkert. 😅
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #4 Skrevet 4. mars 2022 Huset mitt har bare 3 vegger. Anonymkode: 4bf95...0da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå