Gå til innhold

Raske briller👓 - din ærlige mening

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker slike briller. Synes det virker kjempebra å slippe sol inn fra noen sider (er lysømfintlig) og tenker at de kanskje også kan dekke mine vanlige briller? 

Om det ser bra ut, vet ikke? Det er briller. Ikke viktig. 

Anonymkode: 4e0a3...38f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Flipit skrev (1 time siden):

Er 31 😆. Og i denne tråden spurte TS nettopp om folks ærlige mening om raske briller, og den har hun fått, både av meg og andre. 

Så den konkuransen i nedlatenhet er jo bare noe du antar. Men jeg foretrekker heller å bli sett på som gammeldags enn å hive meg på alle trender som måtte komme og gå bare fordi det er det som er "kult" akkurat nå. For meg handler stil om å projisere litt av personligheten din i måten du kler deg på, og da vil det å hoppe på alle trender gå litt i mot akkurat det. Jeg er for lengst ferdig med å late som at jeg liker noe jeg egentlig ikke gjør bare fordi det er "kult" der og da eller for å passe inn.

Shit, kanskje er jeg er gammel likevel 🤷‍♂️

Jeg hiver meg ikke på noe som helst, eier som sagt ikke raske briller. Og har min faste stil, uavhengig av trendbildet ellers. 

Jeg sier bare at en del av svarene i denne tråden er utrolig surmaga. Jeg får flashback til besteforeldre som stadig måtte dele sin ærlige mening om lave jeans, store smykker, kort hår på jenter, videospill, bærbare telefoner, og alt slikt. 

Jeg er fast bestemt på å ikke være en slik eldre som blir mer og mer kritisk til alt som er "trendy". 

Anonymkode: b9b6d...115

Gjest rabrabara
Skrevet (endret)

De er veldig trendy blant de litt mer voksne fotballmødrene, ser jeg. Jeg har ikke sansen, men det er jo smak og behag. 

Endret av rabrabara
Gjest AprilRyan
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg dere siterer er 40+. Og bruker selv ikke raske briller. Like lite som jeg ville valgt hockeysveis, eller tynne øyenbryn. (men har vært der...) 

Trender kommer og går, noen liker man, andre ikke. Men jeg ser ikke hvorfor det alltid ender i en konkurranse om å lire av seg det mest nedlatende man kan komme på om noe. Jeg har i alle fall bestemt meg for at jeg ikke skal være en slik "eldre", som stadig kommer med surmaga uttalelser om trender som kommer og går. Å lese mye av det dere skriver er som å høre egne besteforeldre når vi var innom med noe nytt, så den type behov for å snakke ned ting lot jeg gå i grava med dem. 

Anonymkode: b9b6d...115

Ok, greit nok, men denne tråden så blir det spurt hva man synes. Da er det jo naturlig at folk av ulik alder svarer hva de synes.

Jeg kunne være kritisk til trender da jeg var yngre også, men da hadde jeg altså lov til det fordi jeg var ung. Mens nå har jeg ikke det fordi jeg er gammel.

Noen trender liker jeg jo og andre ikke, men ser ikke hva som er galt med å si sin mening i en tråd der det spørres om hva man synes.

Det jeg forbinder med besteforeldre eller foreldre for den saks skyld er at de gav sin mening når de ikke ble bedt om det og det er noe helt annet enn å svare hva man synes i en tråd på kvinneguiden.

AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (På 4.3.2022 den 11.44):

Hvorfor kaller man dem "raske" briller? :klo:

Etter en sketch med Nicolay Ramm

Anonymkode: 49f29...cc6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...