AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #1 Skrevet 4. mars 2022 Samboeren min ble plutselig fryktelig nysgjerrig på om andre samboere bruker samme tannkrem eller om de har hver sin. Jeg har alltid delt med min familie og merket har variert veldig. Ofte har vi brukt billigste, men ikke typ billigst hvis der gir mening. Jeg har ikke noe preferanse der. Han bruker derrimot litt mer fancy tannkrem og vokste opp med at hvert familie medlem hadde hver sin hvis jeg forsto han rett?? Han har ikke noe imot at jeg noen ganger tar fra hans selv om han har egen, men han ble bare nysgjerrig og ba meg spørre her på kvinneguiden?? Hva gjør dere? Ingenting er rett og galt her altså, han er bare nysgjerrig. Det var tydeligvis et veldig viktig spørsmål men han har ikke bruker selv så da ble det jo jeg som måtte legge ut her da😂 Anonymkode: 59157...ebc
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #2 Skrevet 4. mars 2022 Alle i familien benytter lik tannkrem med unntak av minstemann som har barnetannkrem. Noe annet ville bare vært rart 😅 Anonymkode: e0b2a...bbc 19
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #4 Skrevet 4. mars 2022 Vi bruker samme ja. Anonymkode: a0d36...8bc
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #5 Skrevet 4. mars 2022 Ja, har pleid å dele tannkrem med kjærester. Men ikke billigste tannkrem. Anonymkode: 56b8e...946
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #6 Skrevet 4. mars 2022 Hva er en fancy tannkrem? Aldri hørt om før. Anonymkode: d5f61...bd0 4 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #7 Skrevet 4. mars 2022 Her har vi alle hver vår. Fungerer ypperlig. Anonymkode: 87f95...667 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #8 Skrevet 4. mars 2022 Vi bruker dem felles, men har alltid to forskjellige vi kan v2øge mellom. Er problemet hygiene? Vi tenker at vi bor sammen, vi kan dele tannkrem. Men enkelte har sine preferanser, derfor kjøper jeg to forskjellige. Vet ikke helt hvem som bruker de forskjellige, men de blir brukt noenlunde likt. Anonymkode: 01046...c73 1
Påkrevd Skrevet 4. mars 2022 #10 Skrevet 4. mars 2022 Har aldri gjort noe annet enn å dele. Ser ikke poenget med egen. Blir jo som å ha hver sin ketchupflaske. Om det går på renslighet, så er det uansett «verre» ting fra partneren man får i munnen til stadighet😅 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #11 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Samboeren min ble plutselig fryktelig nysgjerrig på om andre samboere bruker samme tannkrem eller om de har hver sin. Jeg har alltid delt med min familie og merket har variert veldig. Ofte har vi brukt billigste, men ikke typ billigst hvis der gir mening. Jeg har ikke noe preferanse der. Han bruker derrimot litt mer fancy tannkrem og vokste opp med at hvert familie medlem hadde hver sin hvis jeg forsto han rett?? Han har ikke noe imot at jeg noen ganger tar fra hans selv om han har egen, men han ble bare nysgjerrig og ba meg spørre her på kvinneguiden?? Hva gjør dere? Ingenting er rett og galt her altså, han er bare nysgjerrig. Det var tydeligvis et veldig viktig spørsmål men han har ikke bruker selv så da ble det jo jeg som måtte legge ut her da😂 Anonymkode: 59157...ebc Her varierer det. Jeg elsker å ha sånn 5 ulike tannkrem å velge mellom, så om samboer vil ta så kan han det...av og til kjøper han et helt annet merke enn mitt utvalg og da bruker han det og jeg tar litt av den også. Anonymkode: 1b731...d81 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #12 Skrevet 4. mars 2022 Vi har hver vår. Liker ikke å dele tannkremtube med noen, siden man som regel kommer nær med tannbørsten. Jeg liker ikke dele mat heller... Egentlig rart med tanke på at jeg gjerne kysser han 😄 Anonymkode: 4548a...c25 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #13 Skrevet 4. mars 2022 Vi deler, ja. Har også alltid delt med familien🙂 Anonymkode: cd3f9...d73 1
LittDiva Skrevet 4. mars 2022 #14 Skrevet 4. mars 2022 Vi har hver vår, fordi vi liker ikke den samme typen. 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #15 Skrevet 4. mars 2022 Nå bor jeg alene, men når jeg bodde hjemme hadde vi 2 ulike tannkremer, for foreldrene mine likte ulike merker, men som vi alle sto fritt til å bruke. Jeg ser for meg at jeg blir lik i fremtiden, en samboer kan helt fint bruke min tannkrem, men jeg skal ha det merket jeg liker 😂 har med smaken å gjøre, vanskelig å endre vaner etter 20++ år med samme tannkrem. Anonymkode: 03dc3...823 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #17 Skrevet 4. mars 2022 Felles. Har flere ulike som vi bytter på, og når jeg tenker litt på det så har vi nok et mønster at jeg helst velger de tubene som det er mye i - mens mannen min har som sport å forsøke å få ut mest mulig av tuben, så han bruker de som begynner å bli tomme. 😂 Denne praksisen er utviklet etter ca 15 år som samboere, og det hadde vært kjipt å skilles for da må jeg tømme tannkremtubene selv 😂 Anonymkode: 8ef94...855 4 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #18 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ofte har vi brukt billigste, men ikke typ billigst hvis der gir mening. Nei. Billigst er jo billigst? La nå mannen din få ha tannkremen sin i fred. Anonymkode: 61e4b...753 5 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #19 Skrevet 4. mars 2022 Vi bruker zendium begge to og deler tannkrem. Det er ikke for å være fancy, men fordi billigtannkrem fra butikken inneholder såpestoffer. Så jeg kan godt betale 50 kr for en tannkrem uten såpestoffer. Anonymkode: 1c92c...fb7 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #20 Skrevet 4. mars 2022 Nei, jeg bruker Zendium og han bruker Solidox. Anonymkode: 3c9d6...efa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå