AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #1 Del Skrevet 3. mars 2022 Hvordan så deres festeblødning ut? Noen som faktisk blødde en del eller går ikke det ann ? Leser på forskjellige forum at "alle" bare opplever pittesmå blødninger eller litt lyserosa blod. Gikk for å tørke meg i sted og da kom det mørk rødt blod på papiret. Deres erfaring? Anonymkode: 61ed2...543 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymL Skrevet 4. mars 2022 #2 Del Skrevet 4. mars 2022 15 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan så deres festeblødning ut? Noen som faktisk blødde en del eller går ikke det ann ? Leser på forskjellige forum at "alle" bare opplever pittesmå blødninger eller litt lyserosa blod. Gikk for å tørke meg i sted og da kom det mørk rødt blod på papiret. Deres erfaring? Anonymkode: 61ed2...543 Jeg vet ikke, men ut fra det jeg har lest virker det som om at det er ganske variabelt. Noen har mer/ mindre farge og mer/ mindre mengde 😊 Opplevde selv lyserosa på papiret fredagskveld for én uke siden, men verken positiv test eller TR så langt. Usikker på hvor jeg er i DPO, men antar mellom 11-13. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #3 Del Skrevet 6. mars 2022 Jeg hadde nok festeblødning på natta, å fikk dermed brun utflod (gammelt blod) på papiret når jeg sto opp. Samme dag hadde jeg pittelitt lyserosa farge på utfloden, men det syntes så vidt å ble borte samme dag Anonymkode: 2f744...285 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 11. mars 2022 #4 Del Skrevet 11. mars 2022 Fikk veldig tydelig festeblødning på 9 dpo en gang. Skjønte med èn gang hva det var, for det var så spesielt og helt ut av det blå. Tørket meg etter tissing på do, og fant et helt tørk med klart, rødt og friskt blod. Tørket mye videre, men det kom ikke noe mer. Ble med det ene tørket. To dager senere testet jeg positivt på g-test. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_pancake Skrevet 14. mars 2022 #5 Del Skrevet 14. mars 2022 Har ikkje hatt eggløsning denne mnd, ivertfall ikkje som slo ut på testen. Men det kom ein flekk med klart rødt friskt blod på tørkepapiret ca. 1 veke etter eg egentlig skulle hatt eggløsning. En liten del av meg prøver å overbevise meg sjølv at det var festeblødning,, men eg tviler jo sterkt. Håper det var det for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå