Blueberrymuffin Skrevet 3. mars 2022 #2 Skrevet 3. mars 2022 (endret) Siterer how I met your mother «if you have to think about it, you haven’t felt it». Og dette tror jeg det er en viss sannhet i. Hvis du må tenke over det, eller spørre om råd, så er det ikke rett person. Dersom dette var den rette, hadde du ikke trengt å opprette denne tråden og spørre, da hadde du kjent og visst at det var rett. Jeg er enig med venninnene dine her. Endret 3. mars 2022 av Blueberrymuffin
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #3 Skrevet 3. mars 2022 Hva jeg tenker? Jeg tenker: 1. Jeg tviler på at det han sier er sant. 2. Når du gjør dette blir veninnene dine og kvinner generelt mer skeptisk ovenfor deg , for når du kan gjøre dette mot kona til denne mannen, kan du gjøre det mot andre. 3. Jeg tror at du sannsynligvis har med en dårlig mann å gjøre og at det er typisk kvinner å være lettlurt og naive. Anonymkode: 2de38...dd4
Hemme Skrevet 3. mars 2022 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2022 (endret) . Endret 3. mars 2022 av Hemme Slett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå