AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #1 Del Skrevet 3. mars 2022 Jeg var passasjer i bilulykke for mange år siden, og har fått plager etter dette. Er forsikringsselskapet til bilen registrert noe sted som jeg selv kan finne, eller er eneste mulighet å spørre den som var fører av bilen? Anonymkode: 04499...3a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #2 Del Skrevet 3. mars 2022 Men hva er poenget? Du vil aldri greie å bevise at plager du har nå stammer fra den ulykken. Anonymkode: f2816...e2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #3 Del Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men hva er poenget? Du vil aldri greie å bevise at plager du har nå stammer fra den ulykken. Anonymkode: f2816...e2b Jeg har vært til undersøkelser som viser det. Og det var ikke spørsmålet. Anonymkode: 04499...3a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #4 Del Skrevet 3. mars 2022 Hvilke undersøkelser da? Jeg har selv en rimelig stor whiplashskade etter bilulykke, det syns da ikke på undersøkelser eller prøver? Forøvrig så må du spørre bileier om forsikringen. Men det er jo uansett ikke du som har forsikring der, så jeg forstår ikke helt hva du skal med førerens tidligere forsikringsselskap. Anonymkode: 1d21f...d3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #5 Del Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har vært til undersøkelser som viser det. Og det var ikke spørsmålet. Anonymkode: 04499...3a6 Undersøkelser som beviser at det var akkurat den ulykken som forårsaket skader du først nå etter mange år synes er verdt å ta med forsikringen? Tror nok mange av de som har hatt en årelang kamp med forsikringsselskapet sitt gjerne vil vite hva slags revolusjonerende undersøkelser dette er. Anonymkode: f2816...e2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #6 Del Skrevet 4. mars 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Hvilke undersøkelser da? Jeg har selv en rimelig stor whiplashskade etter bilulykke, det syns da ikke på undersøkelser eller prøver? Forøvrig så må du spørre bileier om forsikringen. Men det er jo uansett ikke du som har forsikring der, så jeg forstår ikke helt hva du skal med førerens tidligere forsikringsselskap. Anonymkode: 1d21f...d3d .. fordi ansvarsforsikring også dekker passasjerer, selvfølgelig. Det kan jo hende at det finnes andre skader etter en ulykke, enn hva du har opplevd. Just sayin' Anonymkode: aace7...010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dyptvann Skrevet 4. mars 2022 #7 Del Skrevet 4. mars 2022 Trafikkforsikringsforeningen har en oversikt over alle norske kjøretøy om hvor de er registrert. Jeg er usikker på om det er en historisk database også, som du kan få innsyn i, men verdt å prøve. Dette fordrer jo at du kjenner registreringsnummeret. Www.tff.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå