Gå til innhold

Har lyst til en tur til London i påsken med mann og barn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen tips, jeg har vært sikkert ti ganger i London før så tenker på barnevennlige aktiviteter. Jeg tenker vi ser en musical og besøker naturhistorisk musemum m dinosaurskjelettet og Hamleys. Harrods og Tate modern må også besøkes.

Og pris, noen tips til å få ned prisen, skal vi kanskje reise med Ryanair😂

Anonymkode: cc821...f16

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg anbefaler veldig Medieval dinner eller hva den heter, nært Tower of London. Da vi var der med barn på 8 og 10 år var det veldig gøy, både for barn og voksne. Barna kan kle seg ut hvis de vil, og man sitter og får mat og drikke servert hele kvelden, mens det er underholdning i middelalder-stil. Anbefales å bruke en kveld der. Ville heller gjort det enn å dra på Rainforest café, i alle fall, selv om det også kan være et alternativ for middag med barn.

Afternoon tea kan være ok hvis de er i rett alder for det.

Er de potter-fans (og ikke har tid til å bruke en dag på Harry Potter Studios) går det an å dra til Kings Cross station og ta bilder der.

Jenta mi som nå er 12 elsker å shoppe billig småtteri på Primark.

Anonymkode: ea3c3...cac

AnonymBruker
Skrevet

Var i vinterferien med barn på 6, 9 og 10 år. Vi koste oss i Covent Garden, så Lion King (fantastisk!), spiste afternoon tea, kikket på Buckingham Palace. Tok også en sånn BigBus Tour, trafikk gjør jo at det kan bli litt langtekkelig, men vi så jo alle landemerkene. Vi besøkte også Hamleys og M&M World. Spiste bubblewrap-waffles-is i Chinatown, shoppa litt i Oxford Street. 

Dagene gikk altfor fort, men vi hadde en super tur. Vedr billetter er det nok ikke lett å finne billige i påsken. Venner med familie i England sier de revurderer tur i påsken da billetter er dyre. 

Anonymkode: b0d7a...177

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...