AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #1 Skrevet 3. mars 2022 Hei, datteren min på 11 har en veninne i Årdal vi bor da i Oslo så det er en lang stund å kjøre med buss og sånt og denne veninnene har da spurt om henne vil overnatte neste helg hos henne skal vi da la henne reise med buss til henne og bli der en helg? Det blir kanskje med en annen veninne også Anonymkode: ac4b7...90e
powerpuffen Skrevet 3. mars 2022 #2 Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei, datteren min på 11 har en veninne i Årdal vi bor da i Oslo så det er en lang stund å kjøre med buss og sånt og denne veninnene har da spurt om henne vil overnatte neste helg hos henne skal vi da la henne reise med buss til henne og bli der en helg? Det blir kanskje med en annen veninne også Anonymkode: ac4b7...90e Du bør jo absolutt snakke med foreldrene først. Jeg tenker det kommer helt an på modenhet. For en moden 11-åring går dette sikkert fint, men jeg hadde helt klart vært i dialog med foreldrene slik at du er helt sikker på at hun blir hentet på bussen også videre. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #3 Skrevet 3. mars 2022 Lacuna skrev (Akkurat nå): Du bør jo absolutt snakke med foreldrene først. Jeg tenker det kommer helt an på modenhet. For en moden 11-åring går dette sikkert fint, men jeg hadde helt klart vært i dialog med foreldrene slik at du er helt sikker på at hun blir hentet på bussen også videre. Veninnene kunne hente henne det tok bare 5 min å gå, hun var der i sommer men da var foreldrene og veninnene i Oslo og hun satt på med de Anonymkode: ac4b7...90e
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #4 Skrevet 3. mars 2022 Hun spurte også om hun ville være der en uke i sommer😅 Anonymkode: ac4b7...90e
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #5 Skrevet 3. mars 2022 Jeg reiste alene da jeg var yngre enn 11. Så lenge man blir levert der man skal dra fra, og hentet der man kommer, går det vel fint? Men ville absolutt snakket med foreldrene, og detaljplanlagt litt. Så lenge du stoler på dem, ville jeg latt henne dra. Anonymkode: 0ec03...c0c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå