AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #1 Skrevet 3. mars 2022 Hvordan skal man snu en negativ trend med et stort barn som bæsjer på seg. Barnet vil heller ikke innrømme at uhellet har skjedd og nekter å skifte. Tar av seg trusa og gjemmer den og tar på ny uten å vaske seg etc. Barnet har ingen diagnose, er helt normalt og oppegående ellers. Er sjenert. Dette går virkelig utover familie livet og det sosiale livet til barnet. Anonymkode: e5957...59f
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #2 Skrevet 3. mars 2022 Samme her med jente 10, alltid bæsj i trusa Anonymkode: a2f78...941
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #3 Skrevet 3. mars 2022 Alder på barnet er vel relevant her, tror jeg. Anonymkode: f1d14...44d
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #4 Skrevet 3. mars 2022 Her syns jeg det spørs mest på alder. Er barnet 5 eller 10? Barnehagebarna hadde jeg bare trygghet på at det gjør ingenting osv. At det er normalt og alt det der. Er det skolebarn ville jeg faktisk tatt kontakt med helsesøster eller lege Anonymkode: 251cb...f55
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #5 Skrevet 3. mars 2022 Men hva mener dere med bæsj i trusa. Spor? Det kan være at en ikke tørker seg godt nok. Er det fysiske klumper eller diare, så bør dere jo absolutt ta en tur til legen. Anonymkode: 3996a...789
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #6 Skrevet 3. mars 2022 Mitt barn gjorde det samme da h*n var ganske stor. H*n slet mye med forstoppelse, så vi begynte med å gå på do samme tid hver dag. Da satt h*n der til det kom. Etterhvert ble det en vane for kroppen å siden det ble en vane vendte h*n seg til at det ikke var vondt som frykten til barnet var. Jeg tenkte at det er ikke med vilje men at det ligger nok noe mer bak det Anonymkode: 83089...ff5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå