AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #1 Skrevet 3. mars 2022 Er i slutten av 30-årene, og har jo hatt noen få venner opp gjennom årene. De har vært opptatte med mann og barn i mange år, og er ikke interressert i å finne på ting lenger. Jeg har prøvd å få meg venner, men det er så vanskelig. Jeg er litt usikker på meg selv på grunn av sosial angst, men prøver å være hyggelig og vise interresse. Likevel har jeg hele livet opplevd det å bli avvist, og det er så vondt. At noen jeg har truffet ett par ganger plutselig ikke svarer mer på melding. Eller at jeg merker at de ikke er interressert i å bli kjent. Det er ikke så mange jeg kommer overens med, og de med veldig god selvtillit prøver jeg ikke engang å få til å like meg. Vet ikke hva jeg vil med dette, bare få luftet det kanskje.. Anonymkode: 69067...db9 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #2 Skrevet 3. mars 2022 Jeg hadde det som deg og har nå fått flere venninner .. jeg begynte på ulike aktiviteter og startet som frivillig , møtte flere der og tok initiativ . Gikk sakte men sikkert .. jeg er beskjeden i starten ,men ikke til vanlig npr j blir kjent… derfor tar det litt tid m meg !! Min beste venninne traff jeg i fjor , 39 år !! Så d er mulig ! Anonymkode: 0b8ac...c40 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #3 Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg hadde det som deg og har nå fått flere venninner .. jeg begynte på ulike aktiviteter og startet som frivillig , møtte flere der og tok initiativ . Gikk sakte men sikkert .. jeg er beskjeden i starten ,men ikke til vanlig npr j blir kjent… derfor tar det litt tid m meg !! Min beste venninne traff jeg i fjor , 39 år !! Så d er mulig ! Anonymkode: 0b8ac...c40 Det var fint å høre. Jeg blir bare så lei meg av å bli avvist. Føler jeg er ganske spesiell, og det må være noe med oppførselen min dom folk ikke liker. Hvilke aktiviteter begynte du på? Føler alltid folk kommer to og to på sånt. Anonymkode: 69067...db9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå