AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #41 Del Skrevet 20. august 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Fordi det han holder på med er svada Anonymkode: eb434...243 Å knekke ledd? Anonymkode: dc859...6e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #42 Del Skrevet 20. august 2022 Nakken, fingre, rygg å bein. Knekker kun når jeg har skrivet mye på dataen eller sitter dårlig, så det rett å slett må til. Anonymkode: 9b027...0c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #43 Del Skrevet 12. september 2022 Noen her som har prøvd å stoppe helt opp med å knekke noe? Hvordan gikk det? Anonymkode: dc859...6e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 12. september 2022 #44 Del Skrevet 12. september 2022 Mye stramme muskler og mye knekking 😳 Knekker korsryggen, skulderbladene, nakken, fingrene, anklene. Tærne. Midt på ryggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #45 Del Skrevet 12. september 2022 Maestro skrev (Akkurat nå): Mye stramme muskler og mye knekking 😳 Knekker korsryggen, skulderbladene, nakken, fingrene, anklene. Tærne. Midt på ryggen. Hvordan knekker du korsryggen og anklene? Anonymkode: dc859...6e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 12. september 2022 #46 Del Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvordan knekker du korsryggen og anklene? Anonymkode: dc859...6e8 Korsryggen, ligger på magen og heiser den delen av ryggen. Men er pinnstiv, så er nok derfor jeg får det til 😂 Anklene, vrir de og strekker ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #47 Del Skrevet 12. september 2022 Maestro skrev (Akkurat nå): Korsryggen, ligger på magen og heiser den delen av ryggen. Men er pinnstiv, så er nok derfor jeg får det til 😂 Anklene, vrir de og strekker ut. Synes du også at det er tilfredsstillende? Anonymkode: dc859...6e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 12. september 2022 #48 Del Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Synes du også at det er tilfredsstillende? Anonymkode: dc859...6e8 Ja. Er jo derfor jeg gjør det. Så knekker mye og bare av bevegelse. Er ikke 30 enda engang 😂😂 gamlemor nesten. Neida, kommer av spenninger i kroppen så med knekking så tror jeg at det gjør at man slapper litt mer av. Eller løsner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #49 Del Skrevet 12. september 2022 Maestro skrev (3 minutter siden): Ja. Er jo derfor jeg gjør det. Så knekker mye og bare av bevegelse. Er ikke 30 enda engang 😂😂 gamlemor nesten. Neida, kommer av spenninger i kroppen så med knekking så tror jeg at det gjør at man slapper litt mer av. Eller løsner. Jeg har holdt på siden tidlig 20 årene, det ble enda bedre når jeg lærte å knekke knoklene, får knekt alle fingrene, drar i de også Anonymkode: dc859...6e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 12. september 2022 #50 Del Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har holdt på siden tidlig 20 årene, det ble enda bedre når jeg lærte å knekke knoklene, får knekt alle fingrene, drar i de også Anonymkode: dc859...6e8 Jeg siden 18 års alderen. Strekker rygg for og få en knekk utav det. Er jo ikke bra, spesielt fingrene. Hørt at man kan få sånn, eh.. LEDDGIKT! Om det stemmer, DET vet jeg ikke 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #51 Del Skrevet 12. september 2022 Maestro skrev (3 minutter siden): Jeg siden 18 års alderen. Strekker rygg for og få en knekk utav det. Er jo ikke bra, spesielt fingrene. Hørt at man kan få sånn, eh.. LEDDGIKT! Om det stemmer, DET vet jeg ikke 🤔 Det er ikke bevisst at man kan få det så det blir heller en sjanse man må ta, den tar jeg:) Anonymkode: dc859...6e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 12. september 2022 #52 Del Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er ikke bevisst at man kan få det så det blir heller en sjanse man må ta, den tar jeg:) Anonymkode: dc859...6e8 Kan ikke være redd for alt i verden heller. 🤔😊 Man kan få kreft av og spise mat. Snoffla på fortauskanten, brekke nakken og dø. Eller overleve men bli lam fra nakke og ned. Men SÅNN tenker ikke folk, når folk unngår det og det, for og unngå sykdom som KAN Kanskje komme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #53 Del Skrevet 12. september 2022 1 hour ago, Maestro said: Jeg siden 18 års alderen. Strekker rygg for og få en knekk utav det. Er jo ikke bra, spesielt fingrene. Hørt at man kan få sånn, eh.. LEDDGIKT! Om det stemmer, DET vet jeg ikke 🤔 Det har ikke blitt påvist at det er skadelig å knekke ledd generelt, men man skal være litt forsiktig med nakke og rygg, spesielt om man allerede sliter med stølhet og smerter i disse områdene. Det er ingenting som tilsier at man får leddgikt av å knekke leddene i for eksempel fingrene. Anonymkode: 4f607...59b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #54 Del Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (På 20.8.2022 den 3.53): Å knekke ledd? Anonymkode: dc859...6e8 Når man kaller seg selv "medical medium" og tilbyr mye rart som f.eks "virus beskyttelse" hvis du følger hans råd og bruker kosttilskuddene hans, så sier det seg selv at her er det noen ugler i mosen. Han mener at hvis du drikker sellerisaften hans, så blir du frisk fra streptokokkinfeksjoner, for eksempel... Anonymkode: fd602...3f9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #55 Del Skrevet 12. september 2022 Jeg knakk alle ledd omtrent tidligere. Nå etter femten år etter jeg fikk bektherev, (leddgikt i ryggen og de store ledd osv) så er det klin umulig å knekke noen ledd. Det er sårt savna og hadde trengt å knekt de. Nakken og korsryggen er helt fukka og kiropraktere sier de ikke skal manipuleres siden det kan knekke faktisk. Men d er fordi betennelsene spiser opp ledda og erstatter det bevegelige med bein. men tror neppe jeg har fått dette pga knekkinga mi. Anonymkode: 2131b...1fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #56 Del Skrevet 7. november 2022 Er det noen her som har prøvd å stoppe helt med knekkingen og hvordan gikk det? Anonymkode: dc859...6e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #57 Del Skrevet 7. november 2022 Hvis du holder på å knekke leddene hver eneste dag opp til flere ganger daglig, så kan du risikere at det blir enda verre. Anonymkode: 9b5b9...79a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 7. november 2022 #58 Del Skrevet 7. november 2022 59 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis du holder på å knekke leddene hver eneste dag opp til flere ganger daglig, så kan du risikere at det blir enda verre. Anonymkode: 9b5b9...79a At hva blir verre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #59 Del Skrevet 7. november 2022 17.11 skrev (1 time siden): At hva blir verre? Leddene blir mer hypermobile og det kan gi smerter og artrose Anonymkode: 9b5b9...79a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 7. november 2022 #60 Del Skrevet 7. november 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Leddene blir mer hypermobile og det kan gi smerter og artrose Anonymkode: 9b5b9...79a Hypermobile ledd er i utganspunktet ikke farlig, og dessuten er det medfødt. Det er heller ingen forskning som understøtter at "knekking" av ledd kan føre til slitasjegikt (eller for den del, til hypermobilitet), men her er jeg vidåpen for korrigering. Vet du om noe nyere forskning om temaet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå