Gå til innhold

Tråden for oss som elsker å knekke ledd

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Fingre, ankler og tær, ene stortåa knekker så det gjør vondt langt inni foten og må av og til dras på plass (det må jeg ha hjelp til).. knekker nakken mere ufrivillig, knekker ryggen.bstår med beina litt fra hverandre og bøyer meg ned og henger med armene til jeg kjenner det knepper.

Anonymkode: eb434...243

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Er det noen her som har prøvd å slutte å knekke ledd? Hvordan gikk det? Jeg hadde aldri klart å slutte å knekke hendene mine o:

Anonymkode: dc859...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nesten klart det. 😌

Før så gjorde jeg det ofte men lenge nå så har jeg latt være. Også fordi jeg har vondt i fingreledd, det kommer nok av intense knekkingen gjennom årene. 

Anonymkode: f04d7...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/3/2022 at 10:29 PM, GulSol said:

Ett av dem ja! Kan få til over 15 knekk bare fra føttene på rappen om der er kaldt 😂

😳

Anonymkode: 14d63...acf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knekker fingrene, har gjort det i 40år. Ingen problemer med leddene, har tilgode å høre en lege eller fysioterapeut samt kiropraktor si at det er farlig. Klekker også føttene og tærne. Må få ut litt spenninger i kroppen 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 3/3/2022 at 10:13 PM, AnonymBruker said:

Jeg popper tommelen hele tiden, bare å trykke oppå tommelen med en annen finger

Hvordan knekker du ryggraden?

Jeg sitter på en stol, også vrir jeg ryggen rolig og kontrollert slik at jeg ser bakover, hjelper til med hendene på stolryggen. Vet ikke om det er ryggraden som knekker, men noe er det, og det er diiigg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Knekker fingrene, har gjort det i 40år. Ingen problemer med leddene, har tilgode å høre en lege eller fysioterapeut samt kiropraktor si at det er farlig. Klekker også føttene og tærne. Må få ut litt spenninger i kroppen 😁

Husker jeg leste om han ene som bare knakk ledd i ene hånden i 60 år og aldri knakk den andre, etter 60 år så var han like frisk i begge hendene

https://archive.vcstar.com/news/cason-physician-given-nobel-for-research-that-snaps-crackles-and-pops-ep-370701623-350530701.html/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17.11 skrev (3 minutter siden):

Jeg sitter på en stol, også vrir jeg ryggen rolig og kontrollert slik at jeg ser bakover, hjelper til med hendene på stolryggen. Vet ikke om det er ryggraden som knekker, men noe er det, og det er diiigg.

Kan det være farlig? Ser for meg at jeg plutselig knekker den på ordentlig og blir lam 😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.8.2022 den 20.26):

Kan det være farlig? Ser for meg at jeg plutselig knekker den på ordentlig og blir lam 😱

Det skjer ikke. Du knekker egentlig ikke leddet, lyden kommer av at man bøyer leddet slik at leddvesken flytter seg. Derav lyden. Etterpå går leddvesken tilbake, som når man klemmer på en ballong.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleide å knekke opp knærne, skulderen, nakken og ene tommelen fordi jeg ble stiv, men etter jeg begynte med Anthony William's protokoller for 6 år siden, har stivheten vært helt borte.

Anonymkode: 1b52b...cf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiropraktoren min forklarte at lyden kommer av luft mellom leddene.

Anonymkode: 8cff1...7b0

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg pleide å knekke opp knærne, skulderen, nakken og ene tommelen fordi jeg ble stiv, men etter jeg begynte med Anthony William's protokoller for 6 år siden, har stivheten vært helt borte.

Anthony hvem?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Anthony hvem?

Medical Medium Anthony William, du kan google han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Medical Medium Anthony William, du kan google han.

Han var ung 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knekker nakke, kjeve, rygg, fingre, håndledd, knær og ankel

Anonymkode: d5c42...56d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Knekker nakke, kjeve, rygg, fingre, håndledd, knær og ankel

Anonymkode: d5c42...56d

Så gode dere er, jeg klarer bare hendene og ene tåa 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han var ung 

Nei, han er nok rundt 60. Alderen hans er feil over alt på nettet. Han sa en gang på en live hvor gammel han var, og det finnes et bilde av han i en av bøkene som viser at han ikke er ung. Det er bilde av han som barn med gamle biler i bakgrunnen, og fargene er også typisk rett etter fargefotografiene kom. Og han refererer av og til til hendelser for lenge siden når han har live-sendinger. F. ex. sa han en gang for noen år siden at han hadde sett månelandingen på TV.
Han vil ikke ha for mye info om seg selv på nett, og jeg mistenker at det er for å beskytte ham selv og familien mot folk som er temmelig sure på han. Det ser man til og med her på forumet, folk hater han og vil forby at han nevnes her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Nei, han er nok rundt 60. Alderen hans er feil over alt på nettet. Han sa en gang på en live hvor gammel han var, og det finnes et bilde av han i en av bøkene som viser at han ikke er ung. Det er bilde av han som barn med gamle biler i bakgrunnen, og fargene er også typisk rett etter fargefotografiene kom. Og han refererer av og til til hendelser for lenge siden når han har live-sendinger. F. ex. sa han en gang for noen år siden at han hadde sett månelandingen på TV.
Han vil ikke ha for mye info om seg selv på nett, og jeg mistenker at det er for å beskytte ham selv og familien mot folk som er temmelig sure på han. Det ser man til og med her på forumet, folk hater han og vil forby at han nevnes her inne.

Skjønner ikke hva folk er så sinte på han for

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Skjønner ikke hva folk er så sinte på han for

Fordi det han holder på med er svada

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...