Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal forsøke å gjøre historien kort; har truffet en mann noen ganger som fortalte han var singel. Vi har som regel møttes hjemme hos han. Sist jeg var der stod klesskapet delvis åpent og jeg la tilfeldigvis merke til at det var masse dameklær der. Snoket så litt på badet og fant neglelakk, bind etc. Jeg tok kontakt med en litt fjern felles bekjent for å spørre om han jeg har truffet har dame, noe han kunne bekrefte. Han har hatt samboer i flere år. 

Jeg har mest lyst til å bare blokke han og kutte han helt ut, men en liten del av meg har lyst til at samboeren hans skal vite det. Jeg ønsker over hodet ikke å bli innlandet i noe drama, men vurderer å treffe han en siste gang for å legge igjen ett eller annet som kan avsløre han. En hårspenne i dusjen eller liknende. Noen som har en god ide til hvordan jeg kan gjøre det? Jeg har ikke spesielt lyst til å sende henne et anonymt brev eller e-post heller for da vil han forstå at det var meg. Tar gjerne imot tips. 

Anonymkode: 5e49a...375

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så du har bare vært der uten overnatting? Da hun er på jobb? Eller hva? 

Anonymkode: bb6fe...7cf

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Så du har bare vært der uten overnatting? Da hun er på jobb? Eller hva? 

Anonymkode: bb6fe...7cf

Jeg har overnattet en gang. Vet ikke hvor hun har vært da jeg ikke visste at hun eksisterte. Antar at hun har vært bortreist på ett eller annet. Jeg har ikke gått å snoket i skapene før nå sist gang da det har ikke vært tegn på at han bodde der med noen. 

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du er has FF som han og kona har avtalt han kunne ha. Du får rett og slett bare spørre han om han er utro mot sin fru eller dette er noe hun vet om.

Anonymkode: eb796...a6f

AnonymBruker
Skrevet

Du legger igjen en rosa brukt truse under senga. Din altså...... 

Anonymkode: ebc4f...88b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Flere ideer:

- et sett øreringer i nattbordskuffa

- en løsnegl på vasken, bak såpa eller noe så han ikke ser den umiddelbart

- en hårbørste med synlig hår på, legg den igjen på en stol 

Anonymkode: ebc4f...88b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lapp i en av jakkene hennes om at du ikke visste han hadde dame? :)

Anonymkode: 0ccc3...19e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Legg en dildo igjen i nattbordet. Gjerne brukt, da kan samboeren hans lukte fittesaften din

Anonymkode: e4437...72b

AnonymBruker
Skrevet

Legg igjen en tannbørste (i skuffen hun har ting), noen hårnåler her og der, også kan du gjemme en av dine (rene) truser på siden av senga, mellom laken og madrass med en lapp elns hvis du skriver et kort notat og kanskje kontaktinfo til deg så kan du komme med hele historien.

Anonymkode: 65b63...eef

• Liker 2
Gjest Hottentått
Skrevet

Er vel mindre jobb å konfrontere han og gi han valget mellom å fortelle henne selv eller at du forteller henne. Kanskje forholdet dems er over men at offentligheten ikke vet det enda? At hun "bor" hos noen andre i påvente av å få egen bolig? Er jo litt spesielt at det ikke er NOE som står fremme i huset som tyder på at en dame bor der😉

AnonymBruker
Skrevet

Legg igjen et bilde av rumpa til en mann blant klærne hennes. Skriv «takk for en fantastisk natt (navnet hans)! Elsker når du kommer inni meg. Gleder meg til å sees neste gang. Kram Knut» 

Anonymkode: baf60...df2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg har overnattet en gang. Vet ikke hvor hun har vært da jeg ikke visste at hun eksisterte. Antar at hun har vært bortreist på ett eller annet. Jeg har ikke gått å snoket i skapene før nå sist gang da det har ikke vært tegn på at han bodde der med noen. 

Jeg hadde skrevet en lapp og lagt den i sminkepungen hennes.

Anonymkode: 18e83...98a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Den kan han oppdage og fjerne. Så sitter TS igjen uvitende om hun fikk infoen... 

Anonymkode: a58ab...6d3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor ikke bare spørre mannen om han har dama eller ikke ? Hvorfor må dere kvinner gjøre alt så komlisert. Kan hende han er mitt i skillsmisse. Kanskje TS kan finne ut på gule sider hvem bor i huset med denne mannen, for så gått inn på facebook profilen hennes og sett om hun er gift, i forhold eller det er komplisert... 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for mange svar. Jeg har ikke lyst til at han skal vite at jeg har gjort dette med vilje da jeg ikke vil virke hevngjerrig.  Jeg vet bare at jeg ville visst det hvis jeg hadde en samboer som var utro. Ser derfor det å skrive en lapp til henne som litt uaktuelt. Tenkte mer noe diskret som en hårstrikk, spenne eller liknende. Det å «glemme igjen» en truse som foreslås over her er selvfølgelig også en ide. 

Ifølge vår felles bekjente er de to definitivt fremdeles sammen. Ikke på vei til å gå fra hverandre. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Takk for mange svar. Jeg har ikke lyst til at han skal vite at jeg har gjort dette med vilje da jeg ikke vil virke hevngjerrig.  Jeg vet bare at jeg ville visst det hvis jeg hadde en samboer som var utro. Ser derfor det å skrive en lapp til henne som litt uaktuelt. Tenkte mer noe diskret som en hårstrikk, spenne eller liknende. Det å «glemme igjen» en truse som foreslås over her er selvfølgelig også en ide. 

Ifølge vår felles bekjente er de to definitivt fremdeles sammen. Ikke på vei til å gå fra hverandre. 

Kanskje de har åpent forhold, har du tenkt på det? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Og denne felles bekjente kjenner h*n samboeren, slik at det kunne blitt fortalt på den måten?

Anonymkode: 5944a...6bb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kanskje de har åpent forhold, har du tenkt på det? 

Da spiller det vel neppe noen rolle med en gjenglemt truse. Forøvrig har jo denne mannen uansett villedet ts npr han har sagt at han er singel. 

Anonymkode: f9516...aa2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Spør ham om datinghistorikk, når det ble slutt med eksen.

Anonymkode: 6463e...cdd

AnonymBruker
Skrevet

Glem diverse kvinnedill, og om du vil indentifiseres, et par businesskort noen lure steder. 

Anonymkode: a58ab...6d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...