Gå til innhold

Kiwi har endret bleieavtalen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg venter mitt første barn i slutten av månede og gledet meg stort over at Kiwi hadde hver 2. pakke gratis.. nå er de tilbake til hver 4.😳... ser at rema har fremdeles 50% priskutt - så får begynne å handle der.. 

noen som vet om det er gunstige avtaler på Coop extra/‘Mega/obs?

Anonymkode: 5ddf6...faa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg venter mitt første barn i slutten av månede og gledet meg stort over at Kiwi hadde hver 2. pakke gratis.. nå er de tilbake til hver 4.😳... ser at rema har fremdeles 50% priskutt - så får begynne å handle der.. 

Det er kjipt at Kiwi har endret den. Har ikke forstått det tilbudsgreia på Coop. Handlet mye på Coop extra før og fikk sånne kuponger i posten, vet ikke om det var på det vi handlet mest eller noe slikt? Da hadde vi ikke barn da. 

En liten avsporing: Jeg syntes det hørtes ut som bleier måtte være superdyrt siden folk med barn rundt meg er så opptatte av bleieavtaler , handle på tilbud og slikt. Noen hamstret når det var tilbud på obs vet jeg. Har baby selv nå og bleier er ikke akkurat  det som sprenger budsjettet vårt i alle fall. Så dyrt er det ikke at det er nødvendig å gå helt bananas på tilbud. (I alle fall ikke for noen med helt normal økonomi) 

Anonymkode: 8c55c...b91

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er kjipt at Kiwi har endret den. Har ikke forstått det tilbudsgreia på Coop. Handlet mye på Coop extra før og fikk sånne kuponger i posten, vet ikke om det var på det vi handlet mest eller noe slikt? Da hadde vi ikke barn da. 

En liten avsporing: Jeg syntes det hørtes ut som bleier måtte være superdyrt siden folk med barn rundt meg er så opptatte av bleieavtaler , handle på tilbud og slikt. Noen hamstret når det var tilbud på obs vet jeg. Har baby selv nå og bleier er ikke akkurat  det som sprenger budsjettet vårt i alle fall. Så dyrt er det ikke at det er nødvendig å gå helt bananas på tilbud. (I alle fall ikke for noen med helt normal økonomi) 

Jeg synes at en pakke til 50-60 kr er mye... så jeg kommer til å hande på rema fremover..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hottentått
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Har de gått bort fra hver andre pakke gratis?! Jeg kjøpte på kiwi for et par uker siden bare. Da gjaldt det fortsatt. 

Man får 20% bonus på bleier på coop hvis man er medlem og scanner medlemskortet. 

Bleier er ikke ekstremt dyrt, men er jo kjekt å spare der man kan 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hottentått
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg synes at en pakke til 50-60 kr er mye... så jeg kommer til å hande på rema fremover..

Husk å regne ut hvor mye det er per bleie. Ikke heng deg opp i prisen på pakka. Coop og lillego har flere bleier i pakka enn libero feks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om jeg ikke husker feil kosta det mer for 20 år siden, 70 kroner kanskje? Da må man i tillegg ta i betraktning inflasjon og at det ikke var bleieavtaler

Anonymkode: 39efe...d37

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Om jeg ikke husker feil kosta det mer for 20 år siden, 70 kroner kanskje? Da må man i tillegg ta i betraktning inflasjon og at det ikke var bleieavtaler

Anonymkode: 39efe...d37

Selv om det kostet 70kr for 20 år siden, så er det vel lov å både synes 50-60kr er dyrt og velge å spare 50% når man kan?

Anonymkode: d441c...205

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Meny har fast tibud 2 pakker bleier for 69 kroner. Vi kjøper nesten alle bleier der

Anonymkode: 5d512...921

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Selv om det kostet 70kr for 20 år siden, så er det vel lov å både synes 50-60kr er dyrt og velge å spare 50% når man kan?

Anonymkode: d441c...205

Haha, enig, jeg skjønner ikke at dette må problematiseres. Selv er jeg alltid ute etter å spare penger på produkter jeg kjøper mye av, enten det er mat eller hygieneartikler.

Anonymkode: 5a1f2...a83

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Coop extra har frem til nylig hatt de desidert billigste bleiene. Der var 50% avslag +20% babybonus. Nesten gratis. Veldig kjipt at kiwi og coop extra har sluttet etter tampongavtalen ble det nye. Men Rema har jo fremdeles 50%, men det er usikkert hvor lenge, ja jeg har begynt å handle inn 5pk av gangen hver gang jeg skal ha Bleier.. Så kjøper jeg alle andre babyprodukter på extra pga babybonus. Sparte tusenlapper på babybonus i fjor. 

Anonymkode: b22e5...7d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Regner med at Rema kutter også, de følger jo hverandre de tre store dagligvarekjedene! Men var iallefall halv pris i går! 

Anonymkode: f1570...839

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.3.2022 den 21.31):

Haha, enig, jeg skjønner ikke at dette må problematiseres. Selv er jeg alltid ute etter å spare penger på produkter jeg kjøper mye av, enten det er mat eller hygieneartikler.

Anonymkode: 5a1f2...a83

Jeg problematiserer det ikke, men trodde det måtte være fryktelig dyrt! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er dumt ja men fremdeles får man hver 4.gratis da. Kjøp den dyreste den 4.gangen😂

De fra rema lekker alt igjennom her, og de er stive og tunge også. Pampers eller libero er best

Uansett, bind kan du hamstre nå før de slutter med det også. I begynnelsen av renselsen brukte jeg en pakke nattbind i døgnet. 40 kroner døgnet. Genialt med hver andre gratis da. Takk til kiwi får noe staten burde dekket!!! 

Anonymkode: 325be...336

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tøybleier🙌🏽 Ikke spesielt mye ekstra jobb og man sparer både miljø og penger. 

Jeg tenker også at det er godt for rumpa til ungen å slippe tett plastikk på 24/7, for jeg synes det er ille nok med vanlig bind en gang i blant🙈

Anonymkode: 40a84...031

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen som vet om coop obs også har kuttet bleietilbudet? Hadde håpet dette skulle vare lengre 😒

Anonymkode: b329a...bba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg tenker også at det er godt for rumpa til ungen å slippe tett plastikk på 24/7, for jeg synes det er ille nok med vanlig bind en gang i blant🙈

Har hørt at dagens bleier er så bra at barn ikke oppfatter at de tisser - slik man gjør m tøybleier fordi man da blir vår - (og lettere sår)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.3.2022 den 21.16):

Det er overhodet ikke dyrt! Vi bor i Sverige og handler bleier i Norge, her koster billigbleiene 2-3 kr bleia!

Anonymkode: d29ad...f03

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har hørt at dagens bleier er så bra at barn ikke oppfatter at de tisser - slik man gjør m tøybleier fordi man da blir vår - (og lettere sår)

Og derfor går barn med bleier mye lengre enn de burde i Norge i dag

Anonymkode: 028b1...6b5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Støtter forslag om tøybleier!! Bedre for lommeboka og desidert best for miljøet! 

I mange kommuner får man støtte (engangssum på opptil ca. 1000k - mot kvittering) til å kjøpe tøybleier også. Det kan jo være vel verdt å prøve sålenge det er gratis? 

Anonymkode: 78e6b...02f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Noen som vet om coop obs også har kuttet bleietilbudet? Hadde håpet dette skulle vare lengre 😒

Anonymkode: b329a...bba

Virker sånn. Jeg fikk ihvertfall ikke halv pris på pakkene jeg kjøpe tidligere denne uka.

Anonymkode: 9f596...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...