AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #1 Skrevet 3. mars 2022 Har ikke eggløsning hver mnd, er det noe jeg kan spise av matvarer eller vitaminer for å fremprovosere en eggløsning ? Eller er det kun reseptbelagte midler som kan hjelpe? Anonymkode: 4c70a...bb6
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #2 Skrevet 4. mars 2022 Inner Balance hjalp meg med å få regelmessig syklus. Er nå gravid. Anonymkode: 88e63...89b
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #3 Skrevet 4. mars 2022 Om grunnen til manglende eggløsning er PCOS, har en del god nytte av lavkarbo kosthold. Anonymkode: af00e...ba2 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #4 Skrevet 4. mars 2022 Jeg har ikke PCOS og jeg har regelmessig syklus. Lurer allikevel på om jeg ikke har selve eggløsningen. Har ikke fått positiv eggløsnings test de siste 2 mnd Anonymkode: 4c70a...bb6
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #5 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 3/3/2022 den 20.59): Har ikke eggløsning hver mnd, er det noe jeg kan spise av matvarer eller vitaminer for å fremprovosere en eggløsning ? Eller er det kun reseptbelagte midler som kan hjelpe? Anonymkode: 4c70a...bb6 Hei, Det finnes reseptbelagte midler for å få eggløsning, men da må du til gynekolog og få bekreftet at du ikke har eggløsning. Letrozol f.eks hjelper med eggløsning. Anonymkode: 4421a...ba0
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #6 Skrevet 5. mars 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har ikke PCOS og jeg har regelmessig syklus. Lurer allikevel på om jeg ikke har selve eggløsningen. Har ikke fått positiv eggløsnings test de siste 2 mnd Anonymkode: 4c70a...bb6 Den beste måten å finne ut om du har hatt eggløsning på er å måle basaltemperaturen. Det er ikke alltid man klarer å finne eggløsning med tester, om man har kort lh-topp. Om du har regelmessig syklus med normal lengde ville det være uvanlig å ikke ha eggløsning. Ellers ville jeg kontakta gynekolog, de kan både sjekke om du faktisk har eggløsning og evt skrive ut noe for å stimulere om det trengs. Anonymkode: af00e...ba2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå