Gå til innhold

Twin Peaks

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri sett Twin Peaks. Ser den går på viaplay, dere som har sett serien. Hvert å se?

Anonymkode: faec2...c4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt! Min favorittserie! Den har alt. Stemning, spenning, humor, tristhet, interesante karakterer, flotte omgivelser og veldig bra soundtrack.

Anonymkode: 4bb31...05c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så den som tenåring- har fremdeles mareritt om Killer Bob😅😅

Anonymkode: 78eb3...dff

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Så den som tenåring- har fremdeles mareritt om Killer Bob😅😅

Anonymkode: 78eb3...dff

Samme her. Jeg var egentlig for ung til å se den ser jeg nå - jeg ble småtraumatisert og blir den dag i dag livredd når jeg ser Killer Bob. 

Anonymkode: e9438...a59

Gjest Jaconandersen
Skrevet (endret)

Merkeligste greiene jeg har sett. Virket liksom som om de var ferdige ut i sesong 2, men så fikk de beskjed om at de måtte lage flere episoder.

Endret av Jaconandersen
Skrevet

Ja❤❤ nydelig, fascinerende og herlig rar serie😍😍

AnonymBruker
Skrevet

Fire walk with me. 

Anonymkode: f14ee...ce0

AnonymBruker
Skrevet

Jaaa! Misunner deg som ikke har sett den allerede. The owls are not what they seem. 

Anonymkode: f560f...7dd

Skrevet
Jaconandersen skrev (På 3/3/2022 den 20.52):

Merkeligste greiene jeg har sett. Virket liksom som om de var ferdige ut i sesong 2, men så fikk de beskjed om at de måtte lage flere episoder.

Jeg tror det kom inn en annen regissør da🤔 

AnonymBruker
Skrevet

Min absolutte favorittserie 😀😀😀

Anonymkode: 9fc61...ac6

Skrevet

veldig spennende, banebrytende serie den gang. 

og etterpå kan du kose deg med sesong 3 som kom 25 år etter.

AnonymBruker
Skrevet

Sluttfienden helt på tampen av sesong 2 er kliss lik Dag Erik Pedersen.

Anonymkode: b7627...afa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En av verdens beste serier, men dessverre så suger sesong 3 altså noe så forferdelig. Men ser sesong 1 og 2 minst én gang i året. Blir aldri lei. 

Anonymkode: a2c9d...c8d

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Ja  det er en TV-serie man kan se flere ganger faktisk og det er ikke mange serier jeg kan si det om .

Endret av FruR
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

En av verdens beste serier, men dessverre så suger sesong 3 altså noe så forferdelig. Men ser sesong 1 og 2 minst én gang i året. Blir aldri lei. 

Anonymkode: a2c9d...c8d

Ja, den er veldig merkelig😅 synes klippingen blir veldig lang, så bruker "15sekund-spoling" ofte. Men den er likevel verd å se, fordi man får vite bakgrunnen for alt, eksperimentet, BOB, huset til Palmers og hvordan alt henger sammen. Interessant å lese tolkninger på reddit og ulike forum også.

Episode 17 og 18 "syncer" f.eks. Om du setter de på samtidig, så ser du at scenene gir mening samtidig noen steder, men da må du ikke spole noe. Lynch er en banebrytende regissør, og serien er et kultfenomen framfor alt, kunst. 

Anonymkode: 7db63...66d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...