Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

det er en mann som dukket ut ifra det blå året 2018 tror jeg. da jeg sto i kassa på bakeriet jeg jobber. han kjøper hver dag varer for ca 200 kr. har skjønt nå at han er forelsket, men det er ikke noe som stemmer. han har til nå brukt veldig mye penger men det matcher ikke helt med måten han ser ut på. dessuten prater han ikke. han bare gir utrykk for at han er helt forelsket i meg, har prøvd å prate men da bare løper han vekk. noen som kan tolke dette her? eller er det en gal mann? han er ikke norsk men snakker flytende

Anonymkode: 4ec09...106

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

det er en mann som dukket ut ifra det blå året 2018 tror jeg. da jeg sto i kassa på bakeriet jeg jobber. han kjøper hver dag varer for ca 200 kr. har skjønt nå at han er forelsket, men det er ikke noe som stemmer. han har til nå brukt veldig mye penger men det matcher ikke helt med måten han ser ut på. dessuten prater han ikke. han bare gir utrykk for at han er helt forelsket i meg, har prøvd å prate men da bare løper han vekk. noen som kan tolke dette her? eller er det en gal mann? han er ikke norsk men snakker flytende

Hvordan har du skjønt at han er forelsket når han ikke har sagt ett eneste ord til deg?

Anonymkode: 3f1f0...f09

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du at han er forelsket? 

Anonymkode: f3f15...033

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

No offence, men synes du virker mer gal, om du faktisk klarer å tolke forelskelse ut av dette, ut av dette som er absolutt ingenting. Snakk om å koke suppe på spiker.

Kanskje han bare er glad i bakvarer, og har budsjett til den luksusen i hverdagen.

Selv handler jeg omtrent fast på samme matbutikk, flere ganger i uken, men det betyr ikke at jeg er forelsket i noen av de som jobber i butikken.

Og selv er jeg introvert, og hadde blitt ukomfortabel om de som jobbet der hadde begynt å skulle utvekse en samtale med meg, utover det å «ønske meg en god dag», eller «velkommen tilbake».

Så kanskje denne mannen er som meg. Liker å handle på samme sted, men er introvert og ikke glad i smalltalk siden han da fikk det travelt. 

Det betyr ikke at man er forelsket, og jeg  synes du virker i litt overkant imbilsk her, ikke vondt ment. 

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...