AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #1 Skrevet 3. mars 2022 I 2018 bodde jeg sammen med 2 ukrainske søsken. Vi hadde felles areal med 2 russere og 1 brasilianer. Vi bodde da i utlandet. Etter at jeg flyttet tilbake til Norge så gikk det noen mnd så sluttet de å følge meg på insta. Så sluttet jeg å følge de og. 1 år etterpå møtes vi ved en tilfeldighet i et annet land igjen, og slår av en prat. Så følger vi hverandre igjen. Hun liker bildene jeg legger ut men så går noen mnd og hun slutter å følge meg igjen. Vi har ikke hatt kontakt etter det men jeg begynner jo å tenke på dem. Har vært innom profilen hennes og ser hun er på flukt men vet ikke hvor hun drar. Hvor rart/dumt er det å ta kontakt bare for å høre hvordan det går? Evt ta kontakt om jeg ser at hun har kommet til Norge? Tenker på at siden hun har valgt å ikke følge meg så betyr jeg ingenting og vil kanskje bare virke needy om jeg tar kontakt? Anonymkode: 8a024...99f
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #2 Skrevet 3. mars 2022 Overhodet ikke rart🙂 Ta kontakt du Anonymkode: e7278...f39 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #4 Skrevet 3. mars 2022 Kansje du kan hjelpe henne ❣ Anonymkode: ce57d...838 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå