AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #1 Skrevet 3. mars 2022 Selve drømmen: jeg var sammen min min mann og to venninner. (Jeg har veldig lite kontakt med disse to i virkeligheten, savner de - men føler at de ikke er interessert lengre.) jeg føler de er varme og fulle av kjærlighet til meg, jeg får en god og varm klem av hun ene. Jeg vet noe er galt med meg, ingen ting fysisk, men ett eller annen psykisk. Jeg kjenner på en utrolig angst og gråter innvendig og føler meg veldig fanget av min tilstand, og vet jeg aldri vil bli normal igjen. Min mann og disse to venninnene er fortrolig med hvordan jeg har det og er der med meg, og jeg kjenner meg trygg på at de aksepterer situasjonen. Men jeg kjenner ingen glede over at de er der, kun min egen smerte over det som er galt med meg. At de viser meg kjærlighet hjelper meg ikke, fordi det er noe inni meg som ikke kan fikses. jeg våkner og er først og fremst takknemlig for at min psykiske tilstand er ok! Men er forundret over drømmen. Jeg er normal, men har ikke de to venninnene lengre, det vet jeg. I drømmen var jeg psykisk syk men hadde venninnene. Anonymkode: ba747...13e
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #2 Skrevet 3. mars 2022 Drømmer betyr ingenting. Anonymkode: 9fdec...53f
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #3 Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Drømmer betyr ingenting. Anonymkode: 9fdec...53f Får virkelig håpe de ikke betyr noe, men f… så intense de kan være. denne drømmen virkelig forfølger meg, to døgn siden jeg hadde den. jeg har prøvd å sette meg inn i hva slags tilstand jeg kan ha vært i for at to gamle venninner skulle dukke opp og vise meg varme og kjærlighet mens jeg selv føler på en håpløshet og følelse av å aldri kunne bli kvitt dette. Det som kom til meg var at jeg opplevde en sorg over å ha mistet noen og de var der for å støtte meg gjennom sorgen. Uff! Har hendt jeg har hatt drømmer som forvarsler før. så ja, jeg HÅPER virkelig at drømmer ikke betyr noe. Anonymkode: ba747...13e
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #4 Skrevet 3. mars 2022 Tror drømmer i seg selv ikke betyr noe, men at underbevisstheten i seg selv noen ganger kan påvirke hva man kommer til å drømme om. Så kan jo hende du i underbevisstheten savner kontakt med de to venninnene, og at de derfor dukket opp i drømmen din. Men tror ikke du skal legge stor mer enn det i drømmen din, fordi det er som sagt kun en drøm. Anonymkode: af2dd...7c2
Gjest Lawyam Skrevet 4. mars 2022 #5 Skrevet 4. mars 2022 Du føler vel at mannen din er litt 'distansert' - at du ikke får så mye nærhet som du ønsker av ham for tiden og at andre bryr seg mer. Kun fryktbasert drøm.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #6 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Tror drømmer i seg selv ikke betyr noe, men at underbevisstheten i seg selv noen ganger kan påvirke hva man kommer til å drømme om. Så kan jo hende du i underbevisstheten savner kontakt med de to venninnene, og at de derfor dukket opp i drømmen din. Men tror ikke du skal legge stor mer enn det i drømmen din, fordi det er som sagt kun en drøm. Anonymkode: af2dd...7c2 Det var akkurat dette eg hadde tenkt å skriva til deg, TS ❤️ Anonymkode: 8ad6b...95e
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #7 Skrevet 4. mars 2022 Føler du deg litt isolert eller "avkoblet" på en eller annen måte? At du opplever at folk vil deg vel, men at du ikke kan/klarer å ta i mot? Det var mine umiddelbare tanker. Anonymkode: 5251e...e0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå