AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #1 Skrevet 3. mars 2022 Har kjøpt for første gang ribberull som pålegg. Har aldri smakt den, men har jo spist vanlig ribbe til julemat. Kjenner jeg egentlig ikke har så lyst på den som pålegg, men har jo aldri prøvd. Er den god? Vurderer å bruke den til type middag/lunsj, varm, går det? Hva kan jeg bruke den i såfall til, har dere tips og hvordan tilberede? Kan den feks brukes i et varmt ostesmørbrød, i pasta, eller stekt til potet eller wok? Revet opp til evt kald salat? Har dere tips? Anonymkode: 9dcfa...66e
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #2 Skrevet 3. mars 2022 Ribberull er godt med majones og rødbeter på brødskive. Anonymkode: fb954...939 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #3 Skrevet 3. mars 2022 Tipper den kan brukes til ostesmørbrød med en god sennep. Anonymkode: 03706...237 1
Brunhilde Skrevet 3. mars 2022 #4 Skrevet 3. mars 2022 Ribberull er vel krydret noe annerledes enn en vanlig ribbe, og jeg ser egentlig ikke for meg at den vil være god varm. Men, som AB over meg sier, mulig den passer til ostesmørbrød. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #5 Skrevet 4. mars 2022 Funker fint i wraps også, med Fks sennep og ruccula Anonymkode: 6ea25...1ed 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå