Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nedbrutt mann.. Har vert sammen med samme dama i snart 30 år, har barn som snart er voksen.For en stund tilbake merket jeg at hun var utro på jobben og det har hun vert 3-4 ganger de to siste mnd. før jeg oppdaget det.Hun er nå veldig lei seg og sier det ikke skal skje igjen.Jeg har mistet tilliten til henne og har det veldig vondt.Det er for meg håpløst når hun er på jobb og har mulighet til å være utro. Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender deg en klem jeg Ola.

Har ikke så mange "råd" - men hva med en skikkelig samtale. Lås døra, trekk ut telefonen.......... "legg alle kort på bordet". Fortell henne hvor såret du er....... vær ærlige mot hverandre.

Kanskje er det rom for tilgivelse..........forståelse.

Er nok ikke gjort på "1-2-3" å tilgi, forstå, gjenoppbygge tilitten......men - dere må/bør hvertfall prøve!

Jeg tror på ærlighet og åpenhet!

Lykke til - og en klem til! 8)

Skrevet

- Skulle ønske jeg hadde et trylleformular til deg - det er fryktelig vondt slik du har det nå.- I min etterpåklokskap sitter jeg her og tenker på hva jeg skulle gjort (har opplevd det samme - med motsatt fortegn).

Jeg ville spurt dama om hun er interessert i å fortsette i forholdet med deg, hvis ja, så må dere i fellesskap finne ut hvordan dere skal gå frem.

Hvis dere er enige om å "dra lasset sammen" og glemme (hvertfall gjemme) hennes utskeielser, så må dere gjøre en innsats for forholdet.

Dere må først og fremst snakke ut, legge korta på bordet, ellers kan dere ikke gå videre.........for å få "arbeidsro" bør dere reise bort en stund - enten på ei hytte, til Syden, hvasomhelst.......komme i et annet miljø enn det daglige. Husk at ærlighet fremmer fortrolighet og godt vennskap, og det igjen kan føre dere sammen.- Prøv å se på dette som et arbeid.

Si til deg selv at det kanskje var nødvendig å bli røsket opp litt fra den daglige donten - det er fælt mens du er oppi det, men kanskje dere får det mye,mye bedre enn dere hadde det.- Lykke til!

Skrevet

Utro 3-4 ganger?Da er det ikke lenger en "tabbe" spør du meg.Må være utrolig vanskelig for deg :cry: Vil du fortsette i forholdet så må det mye tilgivelse til.Men tror du at du vil klare å glemme?Håper ting ordner seg til det beste :)

Skrevet

Føler med deg. Du er i en grusom situasjon nå, og uansett hva du velger å gjøre vil det blir vanskelig.

Vet ikke hvor lenge du har vært inne på KG - og hvor mye av tidligere diskusjoner du har lest, men du vil finne flere tråder om lignende situasjoner som din..

Søk på utroskap i forumet - så finner du mye å lese.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...