AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #1 Skrevet 3. mars 2022 Hva kan jeg gjøre når jeg ikke får papirer på oppsigelse pga nedbemanning? Sjef som slutter å svare på tlf. Anonymkode: 8b567...5e7
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #3 Skrevet 3. mars 2022 Blålilla skrev (9 minutter siden): Hvordan ble du oppsagt da? Sms. Anonymkode: 8b567...5e7
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #4 Skrevet 3. mars 2022 Hørtes ut som en seriøs arbeidsplass! Uff. Men SMS er et "papir" på sett og vis det og, det er nå i hvert fall dokumenterbart. Du får vel bruke SMS-en? Anonymkode: 0f3c8...5ab
Narad Skrevet 3. mars 2022 #5 Skrevet 3. mars 2022 Har sjefen din en sjef igjen eller et regnskapskontor som sender ut lønn? Om sjefen din har en sjef så kontakter du denne. Evt tilligtsvalgt i bedriften. Er dette en franchise, så kontakter du ledelsen i franchisen. Altså, gå forbi sjefen din i stigen. Er ikke dette noen alternativ, tropp opp på arbeidsted og krev å få en skriftlig oppsigelse slik at du har noe å vise til hos Nav. Forklar sjefen at du ikke får noe økonomisk støtte før du har papirene i orden.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #6 Skrevet 3. mars 2022 Oppsigelse fra bedrift skal være skriftlig enten på mail eller papir. SMS er ikke nok. Oppsigelsen gjelder ikke Anonymkode: e379b...fdb 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #7 Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Oppsigelse fra bedrift skal være skriftlig enten på mail eller papir. SMS er ikke nok. Oppsigelsen gjelder ikke Anonymkode: e379b...fdb Jeg har ikke mer å gå etter eller noe mer jobb å møte til og har purret på papirene i flere uker. Anonymkode: 8b567...5e7
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #8 Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hørtes ut som en seriøs arbeidsplass! Uff. Men SMS er et "papir" på sett og vis det og, det er nå i hvert fall dokumenterbart. Du får vel bruke SMS-en? Anonymkode: 0f3c8...5ab Veldig mye useriøst der. Anbefales ikke. Anonymkode: 8b567...5e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå